posljedice nevremena

Stari crijep i salonit-ploče trenutačno najtraženija roba na društvenim mrežama u Hercegovini

Stari crijep i salonit-ploče trenutačno najtraženija roba na društvenim mrežama u Hercegovini
01.03.2019.
u 15:40
Pogledaj originalni članak

Nevrijeme, koje je proteklog vikenda pogodilo Hercegovinu, rušilo je stabla, prevrtalo kamione, uništavalo grobove, lomio prometne znakove, reklamne panoe. Ipak, najviše su stradali krovovi kuća, a u južnim mostarskim naseljima gotovo da i nema krova koji je ostao nedirnut. Sa smirivanjem vremena počela je sanacija štete. Preporuke za krovopokrivače i limare traže se i preko Facebooka, međutim, i većina onih predloženih preko ove društvene mreže, već je zauzeta.

Osim nemogućnosti pronalaska krovopokrivača i limara koji bi odradili saniranje krova, građani koji na svojim kućama imaju neki stariji crijep našli su se u novom problemu, a to je kako nabaviti materijal koji se više ne proizvodi, a bez njega se šteta, u nekim prihvatljivim okvirima, ne može sanirati. Mnogi od njih rješenje su pokušali pronaći na Facebooku, odnosno na stranicama na kojima se prodaje sve što bilo kome padne na pamet. Pa su posljednjih dana najčitanije i najkomentiranije objave o prodaji i potražnji crijepa, ali i salonita koji je već godinama, zbog prisutnosti azbesta, zabranjen. Pa tako se stari crijep, koji se u većini krajeva BiH preko internetskih oglasa prodaje za 0,10 do 0,15 KM po komadu, u Mostaru trenutačno prodaje po 0,30 KM i nekoliko sekundi nakon što netko objavi da prodaje isti, doslovno dolazi do svađe među korisnicima društvene mreže tko se prvi javio i tko ima prioritet pri kupnji. Na ponudi su crjepovi koji su proizvedeni čak prije više od 40 godina. Ipak, najveća pomama je za salonit-pločama kojim je još uvijek pokriven nemali broj kuća u Hercegovini. Vjetar je učinio svoje, ploče su potrgane, a krovove je prije kiše nužno popraviti. “Ima li netko ili zna gdje ima nekoliko salonit-ploča i samara za salonit”, “Hitno! Prodaje li netko salonit-ploče?”, samo su neke od objava na društvenim mrežama.•

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.