Najsveobuhvatnijeg udžbenika iz suvremene političke komunikacije knjiga “Osnove političkog komuniciranja”, IV. dopunjeno izdanje, autora prof. dr. Zorana Tomića izašla je iz tiska.
Kompletni udžbenik
Prof. Tomić, pomoćnik rektora Sveučilišta u Mostaru i prodekan Filozofskog fakulteta, u četvrtom izdanju “najsveobuhvatnijeg udžbenika iz suvremene političke komunikacije” u regiji, kako je istaknuo recenzent prof. dr. N. Kurtić, donosi posve nova poglavlja. U knjizi, koja je već godinama literatura na brojnim sveučilištima, obrađeni su politički odnosi s javnošću, predsjedničke kampanje, međunarodna politička komunikacija, personalizacija politike i profesionalizacija političke komunikacije. Uz ove nove cjeline, dr. Tomić je bitno osvježio i dopunio “stara” poglavlja poput teorije odnosa s javnošću (akteri, instrumenti, učinci političke komunikacije), mediji u političkoj komunikaciji i izborne kampanje. Dr. B. Spahić o knjizi kaže da je “značajan doprinos znanosti na području političke komunikacije”, a dr. M. Sapunar ističe kako je dr. Tomić potvrđen kao izvrstan teoretičar, ali i uspješan praktičar na području političke komunikacije jer je organizirao i vodio brojne pobjedničke kampanje. Osim navedenih, i drugi recenzenti knjige ugledniji profesori s ovog područja u regiji prof. dr. Ivan Tanta, prof. dr. Aleksandar Bogdanić, prof. dr. Đorđe Obradović i prof. dr. Damir Kukić, slažu se da su “Osnove političkog komuniciranja” literatura studentima, ali i praktičan vodič praktičarima. Oni se slažu da je knjiga posebno važna aktivnim političarima koji kroz knjigu mogu poboljšati svoju političku komunikaciju, a samim time i političke učinke. Knjiga od 540 stranica izišla je u izdanju izdavačke kuće Synopsis.
Plodonosan rad
Profesor Tomić je autor deset knjiga i udžbenika te sedamdesetak znanstvenih i stručnih radova s područja odnosa s javnošću, političkih kampanja i komunikacije, te prava medija. On je i prvi hrvatski autor koji iscrpno piše o osobnim odnosima s javnošću. Dobitnik je Međunarodne nagrade “za doprinos i nesebičnu predanost razvoju profesije odnosa s javnošću u Jugoistočnoj Europi”, PRO-PR, Zagreb, 2012., specijalna nagrada za razvoj odnosa s javnošću u BiH i regiji, NO LIMIT advertising festival - Sarajevo, povelje za izniman doprinos u razvoju odnosa s javnošću, PRIBA, 2010., te mnogih drugih.