Zavod za zdravstveno osiguranje HNŽ-a uskoro bi trebao početi raditi po novom sustavu upravljanja kvalitetom. Samo se čeka zeleno svijetlo Vlade HNŽ-a kako bi ova institucija počela s uvođenjem brojnih promjena koje će dovesti do kvalitetnijeg rada ove institucije, kao i bolje usluge osiguranicima. Cijeli projekt je vodila jedna strukovna kuća, a uočeni su brojni nedostaci u dosadašnjem radu ove institucije. - Mi do sada nismo imali kontrolu nad 80 posto svojih sredstava nego su s njima upravljale zdravstvene institucije. Ja ne mogu prihvatiti takav odnos. Također, broj procesa u Zavodu će biti uvećan na čak 55. Utvrđeno je kako brojni procesi, koje je Zavod po zakonu morao raditi, uopće nije obavljao. Sada će se to promijeniti - rekao nam je ravnatelj ZZO-a HNŽ-a Rade Bošnjak. Jedna od novosti je Služba za zdravstvo. Ta služba se treba baviti kreativno i strateški poslovima za osiguranike.
- To znači analizirati kako se pružaju zdravstvene usluge, koliko je čekanje, koji lijekovi se izdaju, tko ih izdaje, na koji način, dobiva li pacijent pravi lijek... Mi to do sada nismo imali. Nemamo organizacijsku jedinicu koja će se baviti isključivo pravima osiguranika. Lijekovi, ortopedska pomagala, liječenje u stranim zemljama, bolovanje, ino-osiguranje... Sada će ta služba sumirati je li pacijent na kraju dobio ono što mu je potrebno za liječenje - ističe Bošnjak. Zanimljivo je kako ZZO HNŽ-a do sada nije imao internu reviziju. Uvođenjem novog sustava uspostavlja se i ovaj mehanizam. Mnogo je pozornosti posvećeno i jačanju kontrole potrošnje lijekova. Trenutačno na ovome radi samo jedan liječnik, a novi sustav donosi cijeli odjel koji će se baviti ovom problematikom. ZZO HNŽ-a do sada nije imao ni jedinicu za upravljanjem rizicima, ali bi se uskoro i to trebalo promijeniti.
- Naš novi ustroj je polazište za uspjeh u ovom projektu. Imamo 3500 zaposlenih ljudi u zdravstvu. Zavod mora biti ojačan kadrovski i organizacijski tako postavljen da možemo sve kontrolirati i preživjeti - zaključuje Bošnjak. Na potezu je Vlada HNŽ-a.
Zdravstvo
Novi sustav početak bolje usluge za osiguranike
Osim poboljšanja statusa osiguranika, ZZO HNŽ-a jača kontrolu nad potrošnjom lijekova, ali i internu reviziju
Još nema komentara
Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.