Pero Karanović, dipl. elektoinženjer, otac poginulog Stefana i bivši izvršni direktor za operativno-tehničke poslove Zračne luke Banja Luka, obratio se javnosti nakon tragedije u Zalužanima.
“Moj grom Stefan je padobranstvo zavolio toliko da je tvrdio kako mu je to život. Bio je i spasilac na divljim vodama, ronilac, atletičar i plivač. Od Lisabona do Pariza pretrčao je 220 km. Vratio se presretan i rekao mi: Tata sve je u glavi, ako želiš, znaš da možeš i odlučiš to uraditi, samo grabiš naprijed. Težio je perfekciji. Molio me je da mu pomognem otići u Rusiju na desetodnevnu obuku. Tamo su skakali sa 4500 m. (U BiH je dozvoljeno skakati sa visine do 3000 m). Pričao mi je da kada je iskočio iz zrakoplova na 4500m i dolje ugledao oblake, a iznad njih božji raj, da je pomislio da za takav doživljaj vrijedi umrijeti. Govorio je: Tata, kako tek tamo osjetiš Boga! Nije samo u meni nego i svuda oko mene. Ja plivam u njemu. Dišem ga!
Na ljeto je imao namjeru otići u Pensilvaniju na dodatnu obuku. Prodao je svoj padobran, kao i kameru kojom je snimao svoje i skokove drugih.
Zbog toga je kobne nedjelje otišao do Zalužana podići potvrdu iz svoga kluba. Vlasnik kluba iz Pensilvanije mu je poslao jamstveno pismo, a za tri dana je trebao otići u Sarajevo podići vizu. No, sve je prekinuto jer je Stefana stigla balkanska zaostalost. Polupismeni ljudi ne znaju što je mehanika fluida, sila uzgona, potisna snaga motora..., nabraja otac u potresnom pismu te nastavlja: Iznad SAD-a svakog trenutka na nebu ima oko 5500 zrakoplova, od Cessni do Boeinga 747 ili najvećih Airbusova, ali se tamo poštuju zrakoplovni propisi!
- Tamo, ako inspekcija utvrdi da ste propustili ispoštovati ono što zahtijevaju propisi, te oni ocijene da bi to eventualno moglo dovesti do katastrofe, odgovorna osoba ide na višegodišnju robiju. Terete je za zločin s predumišljajem, za tragediju koja se nije, ali se mogla dogoditi. Kod nas takva praksa ne postoji. Kod nas kada se dogodi nesreća onda obitelj dobije telegram sućuti od određenih političkih osoba. Sufinanciraju sprovod s nešto maraka. I to je to. I onda se čeka sljedeća nesreća, nadajući da se ona neće dogoditi iako se do tada zbila tko zna koliko puta. BHDCA ne reagira na pravi način. Umjesto da pozatvara sve zrakoplove koji ne zadovoljavaju ni minimalne uvjete potrebne za odvijanje civilnog zračnog prometa oni žmire. Za ovako jadno stanje nije kriv pilot Alen Crnalić, niti moj grom Stefan sa svojih 200 skokova, niti nekoliko momaka koji se bave ovim sportom u nekoliko nazovi klubova koji nemaju nikakve uvjete. Ovaj put su izginula ova djeca, a sutra će izginuti vaša djeca..., navodi otac u pismu, pozivajući na ostavku odgovornih u institucijama vlasti RS-a.