prema istraživanju

BiH ima najgoru kvalitetu usluga u regiji

04.07.2018.
u 09:18

BiH je ove godine ostvarila najlošiji rezultat u svim kategorijama u kvaliteti usluge u zemljama regije, pokazalo je istraživanje koje je provela agencija “Heraklea” u suradnji s agencijama za tajnu kupnju u regiji. Istraživanje o osnovnim elementima kvalitete usluge provedeno je od 15. svibnja do 15. lipnja, deseti put zaredom, a tajni kupci su posjetili 800 različitih objekata kao što su autosaloni, banke, benzinske crpke, maloprodajni objekti, supermarketi, prodajna mjesta telekomunikacijskih poduzeća, turističko-ugostiteljski objekti te uslužne djelatnosti. Mjerilo se pet osnovnih elemenata dobre, odnosno kvalitetne usluge, kao što su – pozdrav, utvrđivanje potreba/želja kupaca, poznavanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda te zahvala na posjeti, prema akronimu engleske riječi GUEST za Greet, Understand, Explain, Suggest, Thank. S najviše područja za unapređenje izdvojila se BiH s rezultatom od 56,89 posto i padom od 2,17 postotnih bodova u odnosu na prošlu godinu te se s Crnom Gorom (70,59 posto) našla ispod prosjeka za ovu godinu, koji iznosi 71,34 posto, navodi se u priopćenju “Heraklee”.•

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije