media boot camp

Ekonomisti “pale svjetlo za mlade u BiH”

22.02.2018.
u 13:20

Održavanjem Media Boot Campa službeno je započelo natjecanje studenata u izradi projekata i osmišljavanju kreativnih kampanja koje imaju za cilj aktualiziranje i poticanje na rješavanje problema mladih, a koje financira Izaslanstvo EU u BiH. Među 14 fakulteta, u projektu sudjeluju studenti dvaju ekonomskih fakulteta u Mostaru, koji čine crveni tim. S Ekonomskog fakulteta Univerziteta “Džemal Bijedić” to su Esmeralda Šuta, Edna Voloder, Hamdo Karaga i Almin Pilav, a s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru Franjo Skoko, Daria Ravlić, Ana Aničić i Marija Vranjković. - Media Boot Camp je trodnevni događaj u kojem su sudjelovali studenti više različitih fakulteta s javnih sveučilišta u BiH. Tim događajem službeno je započelo natjecanje studenata u izradi marketinške kampanja koje ima za cilj aktualizirati probleme iz sfere obrazovanja u BiH. Slušali smo predavanja iz različitih oblasti, poput politike, marketinga, bihevioralne ekonomije te predavanja o pozitivnim primjerima iz prakse - kazala je Marija Vranjković iz Posušja, a na upit o daljnjoj realizaciji projekta dodala: - Planiramo koristiti što više alata marketinga (poput bilborda, videouradaka, vizuala, gerila marketinga i sl.) kako bismo što bolje dotaknuli naše ciljane skupine te aktualizirali problem i prenijeli snažnu poruku. Jakim marketingom želimo isprovocirati javnost kako bi shvatila da problemi kojima se bavimo itekako postoje i da ih ne treba zaobilaziti, već se s njima suočiti dajući sve od sebe. “Upalimo svjetlo za mlade” krilatica je pod kojom će biti realizirani budući projekti – kazala je Vranjković. 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije