Rogaland Fixed Link, ili Rogfast kako ga od milja zovu, podmorski je tunel koji se gradi u Norveškoj, a kada 2033. bude dovršen, bit će najduži i najdublji podmorski tinel na svijetu. Norveška autocesta E39 vodi od Kristiansanda na jugu Norveške do Trondheimana sjeveru.
Vožnja od početne do završne točke koja danas traje 21 sat, nakon dovršenja ovog graditeljskog megaprojekta skratit će se na pola i olakšati život među fjordovima koji će se mnogo manje morati oslanjati na trajekte. Norvežani nisu početnici u izgradnji podmorskih tunela koji mnoge njihove otoke međusobno povezuju ili čine "bližima obali", a onaj trenutačno najduži je tunel Ryfylke, koji je istovremeno, položen na 292 metra ispod morske površine, i najdublji tunel na svijetu. Sam tunel Rogfast prokopava se na dionici između ispod Boknafjordena i Kvitsøyfjordena u norveškom Rogalandu i bit će dug 27 kilometara, a njegove dvije deset i pol metara široke cijevi bit će položene na dubinu od 392 metra ispod razine mora, čime će postaviti i novi svjetski rekord, ali i nova mjerila u cestovnom inženjerstvu.
Očekuje se da će tunelom prolaziti oko šest tisuća vozila na dan. Za potrebe izgradnje Rogfasta iskopat će se osam i pol milijuna kubičnih metara kamena, koji će se – jer ipak su to Norvežani, upotrijebiti za druge građevinske projekte i meliorizaciju okolnog zemljišta. Naprednim tehnikama tuneliranja i rješenjima koja stavljaju pod kontrolu suludi pritisak i osiguravaju strukturni integritet probijenih stijena, u gotovom će tunelu biti postavljen i vrhunski nadzorni sustav koji će analizirati podatke u realnom vremenu, zbog čega će Rogfast i biti jedan od najsigurnijih tunela na svijetu. Cijena ovog megaprojekta i sama je magavisoka – iznosit će oko 22 milijarde norveških kruna, odnosno oko 2,1 milijardu eura. Financije su i bile razlog zašto ne izgradnja nakon početnog zamaha pauzirana 2019., ali radovi su dvije godine kasnije nastavljeni, jedio se očekivani rok dovršetka pomaknuo s 2026. na 2033. godinu.