Ministar komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine Ismir Jusko održao je sastanak s ministrom prometa i veza Republike Srpske Neđom Trninićem o izgradnji autoputa Sarajevo-Beograd.
Trninić je istaknuo kako je izgradnja autoputa Beograd-Sarajevo projekt koji ide od Beograda, koridorom 11, do Užica i od Užica se veza nastavlja s Vardištem.
"Nakon Vardišta, i kuda će trasa ići dalje, imamo dvije varijante. Preko Rogatice ili preko Mesića, Goražda i tako dalje i obje opcije su ravnopravno na stolu", rekao je Trninić, javlja N1.
O tome što su prioriteti iz kuta Beograda Jusko je komentirao kako je teško da kaže što je prioritet kad su svi projekti značajni.
"Što se tiče ekspeditivnosti u smislu financija, može doći do pomjeranja planova izgradnje i sve ovisi od onih projekata koji su u tijeku. Ako budemo mogli brzo reagirati, sigurno je da će biti prioritet", kazao je Jusko.
"Sastanak je bio konstruktivan i na stolu su bili svi prijedlozi i od Autocesta FBiH i od RS. Žao mi je što Lasić nije bio nazočan i netko iz Federalnog ministarstva je trebao biti ovdje i iz tog razloga upućujem kritiku. Mi smo se usaglasili u jednom, a to je da je projekt strateški važani za Srbiju i BiH. Imamo popis prijedloga ali moramo znati koliko je turski investitor spreman ulagati. U najskorije vrijeme ćemo organizirati sastanak da vidimo što turski investitor nudi. Nakon izgradnje projekta ćemo organizirati drugi sastanak na kojem želimo da bude i predsjednik Republike Srbije. Potrebno je istaknuti da je istočni dio BiH poprilično siromašan i s lošom infrastrukturom. Ovaj bi projekt promijenio taj dio BiH u smislu da imaju komunikaciju i s Vc i sa Srbijom. Današnji sastanak je bio izuzetno uspješan i gledat ću da u narednih mjesec dana odemo u Tursku, sjednemo s investitorom kako bismo vidjeli koliko će uložiti", istaknuo je Jusko.
Kazao je i kako je teško govoriti o tome koja je najjeftinija opcija kao i koliko će iznositi izgradnja autoputa Beograd-Sarajevo te je kao moguće iznose naveo 800 milijuna eura, kao i 30 milijuna eura, no da će tek nakon sastanka imati točne informacije.
Naveo je i kako postoji oko osam različitih ruta i da sve imaju prioritet. O tome kada bi trebali početi radovi je rekao kako je teško dati procjenu.
"Volio bih da imamo na desetine bagera širom BiH i nervoza me hvata kad pomislim što se BiH sprema u pozitivnom smislu. Kad riješimo te puteve, BiH će postati bolja, bogatija. Kad napravimo brzu cestu, BiH se neće moći prepoznati i to znači dobivanje novca preko noći", komentirao je Jusko.