Top 5 kategorija koje korisnici najčešće traže na akcijama jesu: meso i morska hrana, alkoholna pića, mliječni proizvodi, jaja i sirevi, voće i povrće te sredstva za čišćenje, pokazalo je istraživanje aplikacije 360 Promo, jedne od brojnih besplatnih aplikacija za pametnu i štedljivu kupnju koje postaju sve popularnije, a samo nju već je instaliralo više od 170.000 građana. Dok je kumulativna službena stopa inflacije u posljednje četiri godine iznosila nešto manje od 30%, svjedoci smo da je je većina prehrambenih proizvoda – poput kruha, mlijeka, ulja, jaja, čokolada, keksa te brojnih drugih proizvoda robe široke potrošnje poskupjela više nego dvostruko u istom tom razdoblju.
Iako je službena stopa inflacije ove godine (3-4%) znatno smanjena u odnosu na rekordnu 2022. (više od 10%), ljubitelji voća su primjerice u posljednja dva mjeseca mogli vidjeti popuste veće od 50% na neke vrste – kako na tržnicama, tako i u trgovačkim centrima. Pivo je, tvrde iz 360 Promo, bilo iznimno popularno u vrućim ljetnim mjesecima, isto tako i sladoled. Korisnici aplikacije traže i neke osnovne namirnice na akcijama, kao što su jaja, šećer, ulje i sir, meso, od kojeg najviše piletinu, te toaletni papir, što je logično jer tu popusti budu i do 50%. Traže se i neki vrlo poznati brendovi iz kategorija hrane i sredstava za čišćenje, kao i alkoholnih pića. Početkom listopada akcijski popusti između 50 i 54% mogli su se, primjerice, naći na jogurtima, toaletnom papiru, papirnatim ručnicima, krumpiru, kobasicama, sladoledima, jabukama, tuna salatama, čokoladama i keksima, vinima, špagetima, tavama, raznim proizvodima iz kategorija sredstava za čišćenje – deterdžentima, tabletama za perilicu posuđa i slično. Na popustima od 40-50% mogu se naći gelovi za tuširanje i kreme poznatih brendova, usisavači, ulje, ocat, kruh, maslac, sir, pršut, zimske salame, orah, svježi pileći file, paste za zube...
Na akcijama od 30-39% su jaja, pureća i pileća prsa, mrkva i razni kozmetički proizvodi... Josip Muller, koji stoji iza aplikacije, kaže kako se u većim urbanim sredinama za velike tjedne kupnje isplati obići i dvije, tri prodavaonice kako bi se iskoristile najatraktivnije akcije. Na taj je način moguće kupnjom na akcijama uštedjeti oko 30%, čime prosječna hrvatska obitelj može uštedjeti oko 200 eura mjesečno – rekao je Muller. Aplikacija 360 Promo potpuno je besplatna i sadrži više od 170 promotivnih kataloga, više od 5000 akcija devet vodećih trgovačkih lanaca u zemlji i više od 1000 aktualnih ponuda trgovačkih centara i specijaliziranih trgovina.