Iako radnici Komosa jučer nisu blokirali jamu gradskog deponija Uborak, prilaz deponijskom polju je bio onemogućen. Naime, prilaz deponiju je blokiran vozilima Komosa, tako da deponij na koji se odvozi otpad od 200.000 ljudi i dalje ne može funkcionirati. Kako radnici Komosa poduzimaju nelegalne radnje, govori i presuda Općinskog suda u Mostaru iz 2006. godine kada su djelatnici spomenutog poduzeća blokirali prilaz kamionima poduzeća Parkovi. Sud je tada odlučio kako djelatnici Komosa ne mogu blokirati deponij, te je naložio uklanjanje blokada. Slijedeći logiku, ista pravila bi trebala vrijediti i sada.
- Mi pratimo stanje i čekamo odluku Tužiteljstva koje istražuje cijeli slučaj. Kada se donese odluka, mi ćemo se sukladno njoj i ponašati - rekao nam je načelnik Policijske uprave Mostar Draženko Miletić. S druge strane, iz mostarske Gradske uprave poručuju kako radnici Komosa nemaju pravo blokirati prilaz deponiju jer je on u većinskom vlasništvu Grada. - Taj deponij, ali i sam Komos je u većinskom vlasništvu Grada. Znači, to je vlasništvo svih službenika i građana Mostara. Ne može 20-ak radnika blokirati odvoz otpad za 200.000 ljudi - rekli su nam u mostarskoj Gradskoj upravi. Ponovili su kako Grad Mostar duguje Komosu 100.000 maraka, dok je npr. dug prema Parkovima 600.000 maraka. - Parkovi su samo prošle godine deponiju Uborak platili više od milijun maraka za odvoz otpada, a Komos ima milijunska dugovanja prema deponiju. Ovakav način ponašanja nije prihvatljiv - poručili su iz Gradske uprave Mostara. Dio krivice za ovo stanje snosi i federalna Vlada. Naime, federalno resorno ministarstvo uporno provodi politiku regionalnih deponija. Rezultat ovakve politike je ovo stanje u kojem nekoliko radnika može priječiti odvoz otpada za jednu cijelu regiju. Trenutna događanja u Mostaru razlog su da i Federacija Bosne i Hercegovine razmisli o strategiji odlaganja otpada. Samo mostarski primjer je pokazao kako se radi o izuzetno lošoj politici. Hoće li prosvjedi radnika Komosa primorati i Federalno ministarstvo okoliša i turizma na promjenu politike i planova, ostaje vidjeti.