Stanić grupa u srijedu je u Jastrebarskom predstavila investiciju vrijednu 12,8 milijuna eura u nove proizvodne linije i modernizaciju tvornice Stanić Beverages, čime će se broj radnih mjesta povećati sa 60 na sto te znatno povećati proizvodnja bezalkoholnih pića.
Plan proizvodnje bezalkoholnih pića u Stanić Beverages tvornici u Jastrebarskom i Kreševu već za ovu godinu je više od sto milijuna milijuna litara, istaknuto je na prigodnoj svečanosti na kojoj je bio i premijer Andrej Plenković.
"Ovo je pravi primjer snažne obiteljske kompanije", istaknuo je Plenković, koji je na novoj investiciji čestitao vlasniku i predsjedniku Uprave Stanić grupe Svjetlanu Staniću.
Time, kako je istaknuo, čini dobro hrvatskom gospodarstvu i daje doprinos Hrvatskoj, kao i svojoj domovini Bosni i Hercegovini.
Premijer očekuje kako će "za nešto manje od dvije godine" Hrvatska postati članica Organizacije za gospodarsku suradnju i razvoj (OECD) i tako ući u krug najrazvijenijih zemalja svijeta. "A onda nam predstoji usavršavanje pravnog i gospodarskog okvira za što kvalitetniji život naših ljudi", poručio je premijer Plenković.
Svjetlan Stanić je istaknuo da Stanić grupa kontinuirano ulaže u modernizaciju proizvodnje, kvalitetu proizvoda i proizvodnih procesa te održiv način poslovanja u svim svojim kompanijama unutar grupacije.
"Jednaku dinamiku provodimo i u tvrtki Stanić Beverages, koja je ponosni vlasnik brenda Juicy koji ove godine slavi 25 godina uspješnog poslovanja. Zahvaljujući novim proizvodnim kapacitetima moći ćemo jačati našu poziciju na tržištu regije, ali i proširiti izvoznu strategiju koja nam je u fokusu posljednjih desetak godina", istaknuo je Stanić i poručio kako "planiraju ići dalje, biti veći i sigurniji".
Ulaganjem u proizvodnje kapacitete u tvornici u Jastrebarskom obilježen je i 25. rođendan brenda hrvatskih sokova Juicy.
Investicijom u tvrtki Stanić Beverages u Jastrebarskom povećan je proizvodni segment s dvije na četiri proizvodne linije za proizvodnju sokova u staklu, briku i PET ambalaži, što će, kako je istaknuto, omogućiti daljnje širenje branda Juicy na domaćem i inozemnim tržištima.
Na početku je Juicy proizvodio dva milijuna litara godišnje te samo četiri artikla, a sada će, kada se sve nove linije puste u pogon, proizvoditi više od 200 artikala i 100 milijuna litara godišnje za domaće i strana tržišta.
Uz povećanje proizvodnih kapaciteta, investicije je usmjerena i na održivu proizvodnju pa tako nova Tetra Stelo proizvodna linija omogućuje i novu ambalažu koja je napravljena od 70 posto biljnih materijala, a Juicy je prvi sok u svijetu koji će imati LightWing30 neodvojivi čep napravljen od 100 posto certificirane reciklirane plastike.
Investicijom je, uz ulaganje u proizvodnju, obnovljena i zgrada tvornice te okolna infrastruktura.
Inače, brand Juicy osnovan je 1999. godine, a tvornica za proizvodnju sokova Juicy u Jastrebarskom Stanić grupa je akvizirala 2013. godine, kao prvi korak planiranog razvoja grupacije u pravcu vlastite proizvodnje i distribucije pića, što je dodatno osnaženo 2014. godine otvaranjem tvornice za proizvodnju sokova u Kreševu, u BiH, koja godišnje proizvodi više od 50 milijuna litara sokova i zapošljava 100 radnika.
Investicijski ciklus Stanić grupe se nastavio 2021. preuzimanjem Maraske Zadar, čime se grupa širi i na tržište jakih alkoholnih pića, a plan je ove godine uložiti i u tu tvornicu.