U novu akademsku godinu studenti studija novinarstva Sveučilišta u Mostaru dolaze s još većim zanimanjima za praktični dio nastave koji pohađaju u Medijskome centru Sveučilišta u Mostaru.
Praktična obuka
Studenti imaju prigodu završiti praktičnu obuku iz televizijskog novinarstva, radija, tiska i online medija jer Medijski centar SUM-a čine Studentska televizija, Studentski radio Treći, studentski list Universitas mostariensis i, naravno, studentski portal Treci.ba.
Na petu obljetnicu osnivanja najpopularnijeg internetskog videoservisa YouTube, 27. travnja 2010., Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru pokrenuo je vlastitu internetsku televiziju naziva Studentska TV koja postaje sastavnim dijelom Medijskog centra SUM-a. Svjedočeći glasovitu McLuhanovu tvrdnju kako je svijet globalno selo i da će se njime moći upravljati iz “kolibe”, internetska televizija Studentska TV službeno je puštena u rad iz dislociranoga odjela studija novinarstva iz Kiseljaka u okviru praktične nastave iz kolegija Televizija.
Danas Studentska TV informira o radu Sveučilišta u Mostaru i njegovih studenata, razvijajući odgovornost za javnu riječ i razmjenjujući obrazovno-nastavna iskustva s drugim visokoškolskim ustanovama.
Prvi na ovim prostorima
Objavljuju se TV reportaže, vijesti i izvješća, a dva puta u akademskoj godini snima se i emitira dnevnik Studentski objektiv. Osim tehničkih znanja (snimanja i montiranja), studenti uče i programske oblike TV novinarstva jer televizija je puno više od pukog snimanja kamerom.
Internetska televizija Studentska TV bilježi tisuće pregleda sadržaja iz šire regije i cijeloga svijeta. Servis je besplatan za sve gledatelje, a tu je i mogućnost besplatne registracije kojom gledatelji postaju izravni pretplatnici. Zanimljivo je spomenuti i kako je zabilježen registrirani korisnik s dalekoga Madagaskara, 4. po veličini otoka na Zemlji.
Program Studentske TV može se pratiti na web-stranici SUM-a www.sum.ba ili na YouTubeu. Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru tako je bio jedini i prvi na ovim prostorima s vlastitom internetskom televizijom, skoro dvije godine prije službenog ureda za javno komuniciranje Angele Merkel. Tako je stekao velik ugled kod šire publike kao obrazovna ustanova koja slijedi svjetske trendove u visokoškolskom obrazovanju i javnom komuniciranju. •