Facebook grupa i stranica broje više od 10.000 članova

Sve je krenulo od profesorice koja nije mogla pronaći posao, a sada za nju radi 24 ljudi

02.12.2018.
u 20:00

“Pomiriši krušku, zar nema nevjerojatan miris?! Imam i dunje, stare su mi već uvenule, a pogledaj hokaido tikvu to sam uzela za juhu”, pokazuje nam Ivana sadržaj jedne od dviju vrećica voća i povrća koje joj je upravo donio dostavljač “Domaće eko povrće i voće - Jasmina”, a koje je naručila samo pola sata ranije. Ivana je samo jedna od mnogih zaposlenih žena kojima je dostava proizvoda na adresu umnogome olakšala život i uštedjela vrijeme. Kaže nam da proizvode naručuje dulje vrijeme i da su uvijek savršeni, a uz to i domaći, proizvedeni na ekološki način. Naručivanje voća, povrća, ali i drugih domaćih prehrambenih artikala, sve je popularnije na ovim prostorima. I dok neki stidljivo promatraju ponudu na raznim društvenim mrežama, drugi su već pravi znalci u prepoznavanju kvalitetnih proizvoda u šarolikoj ponudi.

Ideja mlade profesorice

Iza imena “Domaće eko povrće i voće Jasmina” stoji Jasmina Šoše Ćušić iz Višića kod Čapljine. Diplomirana je profesorica engleskog jezika i književnosti, a njezina priča uistinu je zanimljiva. “Po struci sam profesorica engleskog jezika i književnosti, ali sam nakon diplomiranja, kao i većina mojih kolega, radila poslove koji nisu bili vezani za struku, tako da sam se u određenom trenutku odlučila okušati u privatnom poslu i da iskoristim ono što imam. A u tom trenutku imala sam ljubav prema poljoprivredi i zemlji koju mogu raditi te smo tako smo krenuli”, kazala nam je Jasmina i dodala kako je od samog početka imala podršku muža i uže obitelji. S vremenom je proširivala svoje mogućnosti i razmišljala kako unaprijediti posao i proizvodnju povrća i voća dovesti do maksimuma kvalitete. Danas za tvrtku “Eko Jasmina” radi 24 ljudi i obrađuju oko 120 duluma zemlje. “Tu računam i voćnjak od 60 duluma koji smo zasadili prošle i ove godine”, priča Jasmina i dodaje kako u ponudi imaju sve sezonsko povrće i voće koje uspiju sami uzgojiti. A da se njezin trud isplati potvrđuje više od 10.000 pratitelja na Facebook stranicama od kojih je sve krenulo. “Imamo jako puno stalnih kupaca i svakodnevno upoznajemo nove ljude koji dolaze kupiti povrće i voće. U većini slučajeva dolaze po preporuci jer su zadovoljni kupci ipak najbolja reklama”, kaže i dodaje da su po pitanju kupnje jako fleksibilni. “Kupci mogu uzeti što žele i koliko god žele, nisu uvjetovani količinom, a minimalna narudžba za dostavu na kućnu adresu iznosi 15 KM. Od narudžbe do dostave prođe od 15 minuta do sat vremena, ovisno o položaju kupaca u gradu i količini posla koji imamo u tom trenutku”, objašnjava Jasmina kako funkcionira kupnja.

Interes sve veći

Velika ponuda i potražnja dovela je i do otvaranja radnje u Mostaru gdje kupci na licu mjesta mogu pogledati i kupiti proizvode, a što se tiče dostave, za sada je ona moguća isključivo u Mostaru, a za daljnje planove i dostavu u drugim gradovima Jasmina kaže da planovi postoje, ali da će o njima kad za to dođe vrijeme. “Zaista se kvaliteta, u koju ulažemo od početka, isplatila, ljudi su to prepoznali i nemamo nikakvih problema s prodajom proizvoda”, kazala nam je za kraj razgovora Jasmina. A da internet prodaja hrane i dostava na kućnu adresu u Hercegovini ima budućnost, pokazuje sve veća ponuda iste na društvenim mrežama. Jasmina je vjerojatno pionir na ovim prostorima kad je riječ o ovoj vrsti prodaje, ali preko Facebooka Hercegovci sve češće nude vlastite proizvode koje dostavljaju kupcima. Isti se rasprodaju za nekoliko sati. 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije