- Kampanja “Društveno odgovorni” nije namijenjena za zastupnike, direktore i ministre. Cilj je da na kraju mjeseca u kućnom proračunu ostane 100 - 150 KM onima kojima to znači - poručio je ministar trgovine i turizma RS-a Denis Šulić.
On je nakon posjeta jednoj banjolučkoj trgovini koja sudjeluje u kampanji “Društveno odgovorni” uime ovog ministarstva, a u kojoj su snižene cijene određenih proizvoda, rekao da se u Ministarstvu nisu bavili preciznom analitikom koliko jedno kućanstvo može manje platiti mjesečnu potrošačku košaricu.
- Nismo se bavili točnom analitikom. Ali, ono što sam govorio i u NS-u RS-a na pitanja trebamo li sniziti cijene paštete, riže i parizera, jest da je kampanja usmjerena na ljude kojima na kraju mjeseca znači da u njihovu proračunu ostane 100 - 150 KM. Razumijem da postoje neki zastupnici u vlasti, oporbi, direktori, ministri koji neće obraćati pozornost na cijene iako mogu koristiti pogodnosti, ali za njih kampanja nije ni namijenjena - dodao je Šulić. Na pitanje imaju li u Ministarstvu trgovine informacije na koje se žale potrošači, da u tijeku kampanje trgovci proizvodima koji nisu na akciji povise cijene, kazao je da je zato od 1. kolovoza napravljeno da u svakoj trgovini bude drugi proizvod na akciji.
- Prije su u kampanji bili isti proizvodi u svim trgovinama. Danas to nije tako - dodao je Šulić. Prema njegovim riječima, trenutačno je oko 400 artikala sniženo u različitim trgovinama. Ti proizvodi su, kako je rekao, prvenstveno namijenjeni za ljude koji su u stanju socijalne potrebe.
- Možda umirovljenici koji imaju više vremena, a manje novca. Oni uz dva klika na stranici Ministarstva trgovine mogu vidjeti koje su trgovine u njihovu gradu dio kampanje. Trebaju kupiti rižu, idu u jednu trgovinu i kupe jer je tu snižena, onda idu u drugu i kupe ulje jer je tamo jeftinije - poručio je Šulić.