Prije osam godina Uprava Željeznica FBiH kupovinom nagibnih talgo-vlakova u Španjolskoj čija je vrijednost iznosila oko 130 milijuna maraka najavili su najvećom i najboljom investicijom koja će poslovno rehabilitirati ovo javno poduzeće. Federalna Vlada im je na temelju ponuđenog koncepta izlaska iz krize dala i kredit za ovu milijunsku investiciju, a ubrzo potom im je dala jamstvo da se poduzeće zaduži kod banka za kredite kojima bi se obnovila pruga po kojoj će ti španjolski talgo-vlakovi putovati. Nezadovoljni radnici Željeznica FBiH čija su primanja u to vrijeme velikih investicija bila sve manja i sve neredovitija preko svog sindikalnog udruženja su upozoravali da je to bacanje novca niz vjetar. Osam godina kasnije Vlada FBiH, istina u drugom sastavu, donosi i službenu odluku da se kupljeni talgo-vlakovi dadnu u najam Turskim željeznicama, što bi Željeznicama FBiH donijelo određenu dobit koja se ne spominje u izvješću. Radi se o najmu devet Talgo-garnitura, i to pet dnevnih i četiri noćne, uvezanih u devet kompozicija s po devet vagona, s ukupnim kapacitetom 81 vagon. Smješteni u garažnim kolosijecima zbog neispunjavanja potrebnih uvjeta za njihovo uključivanje u redovni promet.
Vlakovi od 130 milijuna KM idu u najam Turskoj
Sindikati Željeznica FBiH stalno tvrdili da je kupnja talgo-vlakova bacanje novca, Vlada FBiH ipak odobrila kredite koje je sad teško vraćati
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.