Posljednjim izmjenama Izbornog zakona BiH i pratećim Pravilnikom o medijskom predstavljanju i javnom oglašavanju političkih subjekata u izbornom periodu iz 2024., propisano je da online mediji koji namjeravaju da izvještavaju o izbornoj kampanji moraju osigurati javne i transparentne informacije o svom vlasništvu i pridržavati se principa uravnoteženosti, jednakog pristupa, pravičnosti i nepristrasnosti, poručili su iz Vijeća za tisak i online medije u BiH.
Mediji će na prigodnom mjestu sadržavati informaciju o strukturi vlasništva, naziv, adresu, broj telefona, elektronsku adresu i kontakte odgovornog izdavača i urednika/ice kojima mogu biti upućivane žalbe i prigovori.
"Upravo su ovi principi sadržani i u etičkom Kodeksu Vijeća za tisak i online medije u BiH, konkretno, u članu koji se odnosi na Transparentnost tiskanih i online medija, što znači da kroz nadležnost Vijeća za tisak i online medije u BiH, svi politički subjekti i građani BiH, mogu Vijeću uputiti žalbe kada uoče da određeni internet portali ne postupaju u skladu sa navedenim odredbama Izbornog zakona i Kodeksa za tiskane i online medije BiH", naveli su iz Vijeća za tisak i online medije u BiH.
Cilj projekta „Zašto je transparentnost medijskog vlasništva važna za integritet izbornog procesa?" jeste u dijalogu sa medijima u BiH ukazati na neophodnost transparentnosti medijskog vlasništva kao osnova za osiguranje slobode izražavanja i integriteta izbornog procesa. Urednici, novinari i vlasnici online medija imat će priliku dobiti pojašnjenja odredbi koje se odnose na transparentnost medijskog vlasništva te diskutirati o važnosti pridržavanja etičkih principa medijskog izvještavanja tokom predizborne kampanje