Kako se približava 23. srpnja i Hajdukov dvoboj protiv Barcelone, tako se i zahuktava mašinerija za tu utakmicu. U ponedjeljak će Poljud predstaviti program događanja uz utakmicu, a predstavit će i posebnu robnu marku vezanu za utakmicu s Barcelonom. Dva tjedna uoči početka dvoboja ostalo je još samo desetak tisuća ulaznica. Hajduk je u prodaju pustio 33.500 ulaznica. Više od 18.000 karata otišlo je u pojedinačnoj prodaji, a prodano je čak 4300 pretplata, što je klupski rekord. Naime, taj paket s godišnjom pretplatom koja uključuje i Barcelonu i 3. pretkolo Europske lige bio je iznimno povoljan.
– Prošle sezone imali smo 2800 pretplatnika – kaže Hajdukov glasnogovornik Ante Bilić.
U klubu su toliko zadovoljni prodajom ulaznica da su odlučili ne podizati cijene. Naime, od 12. srpnja ulaznice su trebale biti skuplje, tako da su one od 850 kuna trebale stajati 1050 kuna, ali Hajduk je odustao od te ideje. Tako će se samo na dan utakmice ulaznice prodavati po višim cijenama, ali u Poljudu vjeruju da će do tada rasprodati stadion.
Preuzeto sa www.vecernji.hr