Nogometno ludilo s europskih travnatih terena na trenutak se preselilo na plato ispred Mepas Malla gdje su, zajedničkim snagama, upravo Mepas Mall i HT ERONET kao glavni sponzor, organizirali – EUROFORIJU.
U ovoj natjecateljskoj nogometnoj „ludnici“, svoje su vještine baratanja „bubamarom“ pokazali mnogi dječaci, ali i djevojčice, i zavrijedili supernagrade.
Jednu od njih - mobilni uređaj AndroidOne GM8 – osigurao je HT ERONET.
Bila je to i prigoda za promociju TRIO Super paketa i uređaja iz najnovije ponude, opet, naravno, vezane uz EURO.
Za vrijeme natjecateljskog žara i nadmetanja u poznavanju nogometnih vještina, hostese su dijelile posjetiteljima prigodne darove s nogometnim motivima.
EUROFORIA je postigla svoj cilj - pobudila natjecateljski duh i adrenalin, a posjetitelji su uživali u nadmetanjima i zabavi te se upoznali s najnovijom ponudom HT ERONET-a.