Izložba slikara Saše Zečevića otvorena je u Ateljeu i galeriji u Maglaju, uz moderatoricu Admiru Bradarić, ravnateljicu Ateljea. Bilo je tek oko 30 nazočnih, što je pokazatelj kako se do kulturnih sadržaja malo drži, a još se slabije ovi događaji sufinanciraju.
Saša Zečević rođen je 1976. godine u župi Jelaške (između Zavidovića i Olova). Diplomirao je 2002. na Likovnoj akademiji u Širokom Brijegu, Odsjek slikarstvo, u klasi prof. Ante Kajinića. Dugogodišnji je profesor/nastavnik likovne kulture u osnovnim školama u Ozimici, Novom Šeheru i Žepču. Više puta je izlagao na kolektivnim izložbama u zemlji iinozemstvu. Autor je nekoliko javnih djela u sakralnim prostorima. Sudionik je na nekoliko likovnih kolonija. Do sada je imao tri samostalne izložbe. Živi i radi u Perkoviću, općina Žepče.
Posebnost ovoga umjetnika što je npr. na postavci konja sv. Juraja učinio više od 100 verzija, također o sv. Franji, kazao je da ih je isto toliko učinio. Uglavnom je radio tehnikama ulje i akrilik na platnu.
Autor o svom stvaralaštvu:
"Igrač"
"A mogla je bit i "igra". Mogao je bit "ratnik" ili"borba". Nevažno. Rembrandt i Van Gogh su vodili bitke. Kao i mnogi drugi. Ali nisu morali. Sami su je odabrali. Teško joj je odolit. Neodoljivo je privlačna. Zabavna. Jer ta bitka ipak je to samo "igra".
Konjanik koji poražava zvijer ipak je samo igrač. Odnosno on je samo jedna figura u toj igri. Ponekad saareolom oko glave u ulozi "sv. Juraja koji probada zmaja", i tada dobiva sakralni prizvuk. Ali ponekad je samo obični smrtnik u svojoj igri, u ovoj materijalnoj dimenziji. Ja se igram s motivom ratnika - igrača. A u svoj toj igri najzanimljivija je igra varijacijama. Igra plohom i crtom. Igra teksturama i lazurama. Igra potezom i mrljom, bojom i kompozicijom. Puštam crtu i plohu da se prepliću i natječu. Teksture i lazure da se nadmeću u svojim suprotnostima. Izazivam potez i mrlju da se svojom spontanošću suprotstave onim razumsko definiranim plohama i izazovima. Život proizlazi samo iz sukoba suprotnosti, iz susreta vertikalne i horizontalne crte, gdje proizlazi križa u križanju točka početka stvaranja. S obzirom na to da od misli počinju ideje, od točke počinju slike, od borbe počinje rat… A na kraju, završna lazura daje smiraj, jer je igrač pobijedio, umjetnik je osjetio unutarnji mir grada..."