Najava

Treće predavanje tečaja copywritinga u Mostaru

tecaj-copywriting-mostar
15.09.2020.
u 13:17

I dok su se tijekom prvog susreta polaznici Napretkovog besplatnog tečaja upoznali s definicijom copywritinga te prvim svjetskim copywriterima, drugi susret bio je rezerviran za upoznavanje s formulom za pisanje AIDA i njenom primjenom u kreiranju različitog sadržaja.

AIDA je skraćenica od: Attention (Pozornost), Interest (Interes), Desire (Želja) i Action (Akcija), a uz teorijski dio, polaznici su savladali i praktičnu vježbu pisanja sadržaja za društvene medije koristeći formulu za pisanje AIDA te kreiranje sadržaja za službeni e-mail.

Uz AIDA-u, polaznici tečaja copywritinga, koji vodi Marko Suton, diplomirani novinar i profesionalni SEO copywriter, saznali su nešto više o jednom od najpoznatijih svjetskih copywritera, Johnu Caplesu, i njegovom najpoznatijem oglasu They Laughed When I Sat Down At the Piano But When I Started to Play!

Taj naslov, jedan od najpoznatijih, uvertira je u treći susret Napretkovog besplatnog tečaja copywritinga, u kojem će glavna tema biti upravo naslovi i njihova važnost u tekstu.

Treće predavanje tečaja copywritinga održat će se u četvrtak, 17. rujna, s početkom u 19.00 sati u prostorijama čitaonice Narodne knjižnice HNŽ-a, u Hrvatskom domu hercega Stjepana Kosače u Mostaru.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije