Britanska kraljevska obitelj dugo vremena je funkcionirala po principu održavanja maksimalne distance s 'običnim' pukom, sve dok pokojna kraljica Elizabeta pred kraj vladavine nije prihvatila nove trendove i modernizirala monarhiju. U tom duhu, danas gotovo svi članovi dvora imaju profile na društvenim mrežama preko kojih obavještavaju fanove i javnost o novim događanjima.
Primjerice, kralj Charles i kraljica Camilla na društvenoj mreži Instagram imaju preko 13 milijuna pratitelja, dok princa i princezu od Walesa, Williama i Kate Middleton, na istoj platformi prati preko 16 milijuna obožavatelja. Svi oni učestalo koriste svoje profile, pa su tako Kate i William prije svega nekoliko dana objavili čestitku svojoj kćerkici, princezi Charlotte povodom proslave devetog rođendana.
Međutim, kako društvena aktivnost i interakcija s milijunskim obožavateljima ne bi došli uz cijenu narušavanja kredibiliteta ili otkrivanja tajni Kensingtonske palače, članovi monarhije dužni su pridržavati se striktnih, jasno definiranih pravila. O njima su pisali iz magazina Hello!, a saznati ih možete u nastavku.
Objavljivanje samo o službenim dužnostima - iako su korisnici društvenih mreža naviknuti da poznati objavljuju intimne trenutke iz svakodnevnog života, poput dešavanja s obiteljskih odmora, od kralja Charlesa i ostatka kraljevske obitelji to ne mogu očekivati. Oni isključivo stavljaju fotografije sa službenih prigoda ili obljetnica od javnog interesa.
Oprez kod označavanja - ako prođete po vremenskoj crti profila kraljevske obitelji na Instagramu, možete primijetiti da oni tagiraju samo provjerene grupe, tvrtke i dobrotvorne organizacije. Tako su, nakon što su kralju Charlesu i princezi Kate dijagnosticirali rak, službeni kraljevski profili surađivali s kompanijom Mcmillan te dobrotvornom organizacijom Cancer Research UK u širenju svijesti o borbi protiv ove zloćudne bolesti. Pojedinci neće biti označeni, ali su često spomenuti u opisima.
Nema sponzorstava - u današnje doba društvenih mreža i influencera sve je teže uočiti razliku između osobnih objava i oglasa, no kraljevskoj obitelji je zabranjeno svako sudjelovanje u bilo kakvim promotivnim aktivnostima, pa ih nećete vidjeti kako promoviraju svoje proizvode ili marku odjeće koju nose.
Zabranjeni su selfiji - Općenito gledano, članovi dvora ljubazno odbijaju slikanje s obožavateljima budući da su uglavnom zauzeti javnom dužnosti i poslom. Na selfijima ćete ih vidjeti jedino ako ih netko slučajno ulovi nespremne. Ipak, u dobrom duhu ponekad naprave iznimku, pa je tako princeza Kate pozirala s jednim radnikom humanitarne organizacije za mlade, Streets of Growth, prilikom posjeta krajem prošle godine.
Nepristranost kao ključ - Općepoznato je da kraljevska obitelj u svim situacijama mora ostati nepristrana, kako bi spriječili bilo kojeg monarha da zloupotrijebi njihovu potporu u svrhu promoviranja vlastitih politika ili zakona. Prema web stranici britanske vlade, Iako nije zabranjeno zakonom, smatra se neustavnim da vladar glasa na izborima. Kao glava monarhije, od kralja se očekuje potpuna neopredijeljenost po pitanju političkih tema.
Bez privatnih profila - Prije nego je vojvotkinja od Sussexa Meghan Markle postala članicom kraljevske obitelji, od nje se zatražilo gašenje osobnog Instagram računa i bloga. Zatim je sa suprugom, princom Harryjem, otvorila zajednički profil pod nazivom 'Sussexroyal' i bili ovlašteni služiti se samo njime. Međutim, nakon raskidanja veza s Kensingtonskom palačom Meghan je ponovno u mogućnosti koristiti društvene mreže u osobnu korist te je otvorila stranicu vlastitog brenda American Riviera Orchard.
Pomno birane lokacije - Pripadnicima kraljevske obitelji zabranjeno je fotografirati se na specifičnim mjestima ili privatnim lokacijama, poput prostorija pojedinih kraljevskih rezidencija, a sve zbog zaštite sigurnosti i privatnosti kraljevske obitelji, kao i sprječavanja neovlaštenog pristupa 'osjetljivim područjima'.