PODIJELJENA MIŠLJENJA

Srpska reperica šokirala fotografijom na kojoj doji odraslog muškarca

26.09.2019.
u 08:25

Omaž je to fotografiji na kojoj Marina Abramović doji Riccarda Tiscija, umjetničkog direktora Givenchyja, izazvala je podijeljene reakcije njezinih pratitelja.

Sajsi MC, poznata srpska reperica, iznenadila je svojom fotografijom, rekonstrukcijom fotografije umjetnice Marine Abramović.

Na fotografiji reperica sjedi u crnom, a u njezinom krilu nalazi se muškarac kojeg doji. Omaž je to fotografiji na kojoj Marina doji Riccarda Tiscija, umjetničkog direktora Givenchyja, izazvala je podijeljene reakcije njezinih pratitelja.

- 'Koliko je puta zumirana ova slika?', 'Bolest', 'Genijalno! Da nema Sajsi MC, ja ne znam šta bih radio u životu. Poludio bih, vjerojatno', 'Skandal', 'Renesansno', samo su neki od komentara na fotografiju koja je uglavnom naišla na odobravanje. Jedna pratiteljica poručila joj je da se ne bi bunila da je na njegovom mjestu.

 

 

Marina Abramović u subotu je otvorila izložbu u Beogradu, prvu nakon 44 godine. Zadnji put u rodnom je Beogradu imala samostalnu izložbu 1975. godine. Naziv izložbe koja kronološki prikazuje faze iz njezine karijere je "Čistač", a obuhvaća više od 120 radova - slika, crteža, fotografija, audio i videoradova, filmova, scenografija i arhivske građe. Njezina izložba nije dočekana s prevelikim oduševljenjem, posebice zato što je njezinu izložbu organizirala i financirala vlast za preko pola milijuna eura, pišu mediji.

Konferenciju za medije simbolično je zakazala u 6.23 sata, u zoru, najčišći dio dana, što je u skladu i s naslovom retrospektive kojom ona “čisti” svoju prošlost, svijest i umjetnost. Osvrnuvši se na naziv izložbe, objasnila je da je tu riječ o metafori, o čišćenju na svim nivoima – tjelesnom, mentalnom i duhovnom. Kao i da je umjetnost za nju svojevrsna borba protiv straha i oslobađanja straha od boli zbog čega uvijek bira ideje koje joj se ne čine ugodnima.

Izložba “Čistač” premijerno je prikazana 2017. u Stockholmu nakon čega je putovala Europom. Beogradski postav posljednja je postaja, ali i posebna jer predstavlja povratak umjetnice u grad rođenja u kojem je i počela karijeru te posljednji put izlagala 1975., a otvoren je do 20. siječnja 2020.

 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije