pandemija virusa

Dostava pošiljki za koje je potreban potpis primatelja odvija se otežano

HP Mostar
20.03.2020.
u 17:07

Prijam pošiljaka kao i obavljanje drugih usluga u poštanskim uredima te poštanski promet unutar BiH odvija se u otežanim okolnostima

Hrvatska pošta Mostar kao tvrtka čija je misija biti na usluzi svim građanima i u aktualnoj situaciji nastaloj zbog pandemije virusa COVID-19 poduzima sve preventivne mjere u cilju zaštite svih zaposlenika kao i svih naših korisnika.

Uprava Društva Hrvatske pošte Mostar donijela je niz odluka kojima je propisano postupanje u cilju zaštite zdravlja radnika, njihovih bližnji i korisnika, te prevencije širenja zaraze korona virusom, a sve s ciljem da se nastavi kontinuitet poslovanja kako bi bili na usluzi svim građanima, priopćeno je iz HP Mostar.

Aktualna situacija s pandemijom u kojoj se nalazimo i u kojoj gotovo sve djelatnosti prestaju s radom, pokazala je koliko su bitne kvalitetne i dobro organizirane javne usluge poput civilne zaštite, zdravstvenih usluga, granične policije, policije, medija, poštanske djelatnosti koje i u izvanrednim okolnostima, i uz izniman napor njihovih radnika pružaju svoje usluge korisnicima, te samim tim omogućavaju odvijanje gospodarskih procesa i života uopće.

Prijam pošiljaka kao i obavljanje drugih usluga u poštanskim uredima te poštanski promet unutar BiH odvija se u otežanim okolnostima. U međunarodnom prometu s obzirom na mjere zaštite od širenja korona virusa koje su poduzeli gotovo svi poštanski operateri očekuju se kašnjenja u isporuci pošiljki. Unatoč tome naši poštanski uredi i dalje su otvoreni od ponedjeljka do subote u prilagođenom radnom vremenu.

U suradnji s lokalnom zajednicom u poštanskim uredima obavljaju se potrebne dezinfekcije prostora i druge mjere propisane od nadležnih tijela, a naši djelatnici koriste maske i rukavice, dok korisnici održavaju preporučenu udaljenost u redovima. Pazimo na broj osoba koje su istodobno u prostoru poštanskog ureda, a taj broj ovisi od broja aktivnih šaltera.

Djelatnici na terenu, poštarice i poštari također koriste zaštitne maske i rukavice te rade poštujući principe zaštite vlastitog zdravlja kao i zdravlja naših korisnika.

Dostava pošiljaka za koje je potreban potpis primatelja pošiljke se odvija otežano, te smo od nadležnih institucija zatražili poduzimanje određenih mjera za dostavu pošiljaka u izvanrednim okolnostima. U ovakvim situacijama pandemije, tražimo od nadležnih donošenje mjera koje će omogućiti dostavu pošiljaka bez potpisa primatelja pošiljke. Obzirom da su to određene poštanske uprave u regiji i uvele, očekujemo te mjere hitno. Problem je naročito izražen kod dostave pošiljaka osobama koje su izolaciji ili samoizolaciji.

Ostale pošiljke dostavljaju se bez fizičkog kontakta, dakle uručenjem u poštanski sandučić. Provodeći mjere zaštite, imamo povećane troškove rada i uopće funkcioniranja, a zaštitne maske, rukavice, dezinfekcijska sredstva te promjena organizacije rada su u ovom trenu nužne mjere.

Što se tiče pošiljaka Brze pošte one se također uručuju u teškim uvjetima. Upute za djelatnike su da se prethodno kroz telefonsku komunikaciju s primateljima dogovori način preuzimanja istih.

Za primatelje kojima je propisana mjera „izolacije ili samoizolacije“ pošiljke Brze pošte mogu se čuvati u poštanskim uredim do prestanka iste ako primatelj to zatraži preko telefonske komunikacije prije uručenja.

Također, važno nam je da pravovremeno dijelimo i važne informacije o novonastaloj situaciji, i zbog toga smo osim na društvenim mrežama dostupni preko besplatnog info telefona 080 088 088 i telefonske linije za Brzu poštu 1323.

Veliki broj naših korisnika ne radi i sve navedeno će značajno utjecati na naše buduće prihode i uopće održivost poštanskog sustava. Ali mi smo pošta za sve - kako za umirovljenike u udaljenim ruralnim područjima, naše korisnike u gradovima tako i za velike kompanije s kojima surađujemo. Pratit ćemo i dalje razvoj situacije s korona virusom i sve relevantne obavijesti prenositi na našim službenim stranicama. 

Također, u danima pred nama uložit ćemo napore u dodatna rješenja za naše usluge kako bi time što više pomogli svim korisnicima, a posebno onima kojima je preporučeno da ne napuštaju svoje domove.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?