Stupovi pelješkog mosta posljednjih mjeseci izmijenili su vizuru Neretvanskog kanala. Trenutačno se postavlja čelična konstrukcija budućeg kolnika ukupne dužine 2,4 kilometra koji će spojiti Komarnu sa neretvanske i Brijestu sa pelješke strane.
Kako se očekuje, sam most bi trebao biti završen do jeseni ove godine, a pristupne ceste koje su kasnile za mostom do ljeta 2022 godine.
Čim Kinezi završe Pelješki most, Neretvani, Pelješčani, Korčulani i Dubrovčani preko njega će se moći voziti i prelaziti s jedne na drugu stranu, bez obzira na kašnjenje radova na pristupnim cestama, piše Slobodna Dalmacija.
Naime, čvor Brijesta će omogućiti privremeni spoj mosta i postojeće pelješke ceste, a nakon provedenog postupka javne nabave gradit će ga austrijski Strabag za 47,7 milijuna kuna. Inače, Strabag gradi i dionicu Duboka – Sparagovići, a Avax gradi stonsku obilaznicu, poddionice Sparagovići – Prapratno – Doli.
Kako doznaje Slobodna, postavljeno je više od pola elemenata rasponske konstrukcije, a do konca svibnja dolazi i zadnja pošiljka čeličnih dijelova.
Gradnja Pelješkog mosta i pristupnih cesta košta 526 milijuna eura.
Izgradnjom mosta, na Pelješcu i u dolini Neretve mijenja se puno toga, poglavito u turističkom smislu, jer primarna turistička djelatnost dobiva novi zamah, budući atraktivne pelješke plaže već dogodine postaju bliže domaćim i inozemnim gostima.
Nadaju se tome i pelješki ugostitelji, koji očekuju turistički procvat poglavito središnjeg i istočni dijela poluotoka koji je rjeđe naseljen i turistički znatno manje razvijen od zapadnog dijela.
Premda je turistička sezona s obzirom na korona krizu bila loša, pelješki turistički djelatnici se nadaju da će se izgradnjom mosta i pristupnih cesta revitalizirati pelješki turizam.