Krajem travnja počinje gradnja LOT-a 2C Sarajevske obilaznice, a ako sve bude teklo po planu, kraj radova predviđa se za samo osam mjeseci. Riječ je dakako o nastavku radova na dijelu obilaznice koja je puštena u rad u studenom 2015. godine. Također, taj dio obilaznice, koji počinje od petlje Butila i koji se pruža prema istoku, smatra se početkom gradske autoceste, dok LOT 2C predstavlja nastavak realizacije plana starog nekoliko desetljeća.
“LOT 2C ide od kraja vijadukta Briješće koji je završen u prethodnom ciklusu do spoja s Ulicom Safeta Zajke. Dionica je dugačka 1200 metara i sastoji se od dva dijela. Prvi dio dugačak je oko 700 metara i predstavlja puni profil autoceste s prijelazom ili pergolom preko željezničkih pruga od 130 metara. Iza pergole je drugi dio koji se sužava na poprečni presjek gradske prometnice (2+2 bez zaustavnog traka) i dolazi se na jedan mali rondo na Ulici Safeta Zajke”, objašnjava za Klix.ba Mirsad Dizdarević iz Cesta Federacije BiH.
Prema informacijama kojima Dizdarević raspolaže, a koje su s posljednjih sastanaka s predstavnicima Općine Novi Grad, koja je zadužena za provedbu eksproprijacije na terenu, pomak je napravljen u smislu da će već početkom idućeg tjedna, između 11. i 15. travnja, odobrenje za građenje prvog dijela biti konačno uručeno. Odluka za samo jedan dio uručuje se zbog činjenice da je na tom dijelu eksproprijacija uglavnom okončana, dok se isto ne može reći za drugi dio. Ipak, iz Cesta Federacije poručuju da će po završetku procesa odmah krenuti u gradnju drugog dijela ceste.
“Nakon izdavanja odluke za građenje imamo spreman modalitet ugovora s najpovoljnijim izvođačem, a to je zajednički pristup kompanija Euro-Asfalt i ŽGP čija je ponuda oko 9,5 milijuna KM, što predstavlja iznos vrijednosti svih radova na LOT 2C.
Početak radova očekuje se u drugoj polovini travnja, a u međuvremenu će se ići u rješavanje preostalih imovinsko-pravnih odnosa koje provodi Zavod za izgradnju Sarajevske županije za potrebe općine Novi Grad, a sredstva osigurava i investitor Ministarstvo prometa Sarajevske županije”, rekao je Dizdarević.
I uz činjenicu da radovi na prvom dijelu počinju uskoro, nije poznat način spoja LOT-a 2C s Ulicom Safeta Zajke.