Potrošači tržišta jugoistočne Europe već dugo se žale kako kvaliteta određenih proizvoda ili skupina proizvoda nije jednaka kvaliteti identičnih proizvoda koji se prodaju na većim, bogatijim tržištima.
Istraživanja potvrdila
Brojni su rezultati europskih istraživanja o usporednoj kvaliteti proizvoda poražavajući jer su nedvosmisleno dokazali ono na što se potrošači već godinama žale: proizvođači ne šalju proizvode iste kvalitete u zemlje “stare” članice Europske unije kao u nove, poput Bugarske, Rumunjske i Hrvatske. Situacija u BiH je svakako još lošija jer nitko u ovoj zemlji nije uradio ni jednu takvu usporednu analizu. Na tržište Bosne i Hercegovine i drugih zemalja zapadnog Balkana dolaze “markirani” proizvodi lošije kvalitete nego što je to, primjerice, slučaj u Njemačkoj ili Austriji. Poznate marke čokolada koje se prodaju na našem tržištu često sadrže manje kakaa nego u zemljama zapadne Europe, začini sadrže više soli nego povrća, deterdženti lošije peru, krem-namazi imaju manje mlijeka i lješnjaka, a u proizvode od meda stavljaju kukuruzni sirup. S druge strane, ove se proizvode na isti način reklamira kod nas kao i u zemljama u kojima su znatno kvalitetniji, ista im je ambalaža...
Cijeli tekst čitajte u tiskanom izdanju Večernjeg lista BiH...