Prema izvješću TechCruncha, izloženi su podaci o računima za 49 milijuna korisnika Instagrama, uključujući "influencere" i brendove.
Evidencije su uključivale javne podatke prikupljene iz profila korisnika Instagrama, kao i privatne podatke poput telefonskih brojeva i adresa e-pošte.
Prema izvješću, baza podataka pripadala je indijskoj marketinškoj tvrtki Chtrbox koja povezuje „influencere" s brendovima i markama koji žele oglašavati svoje proizvode.
Po riječima glasnogovornice napadnute društvene mreže, razmatra se to pitanje da bi razumjeli jesu li opisani podaci - uključujući e-poštu i telefonske brojeve - iz Instagrama ili iz drugih izvora.
-Također se raspitujemo kod Chtrboxa da bismo shvatili odakle su stigli ti podaci i kako su postali javno dostupni, dodaje, a prenosi MSN koji napominje da se spomenuta kompanija nije oglasila na njihove upite za komentar.
Na web stranici Chtrboxa stoji da ima više od 184.000 Instagramovih "osoba" kao klijenata, što je daleko manje od milijuna zapisa koji se navodno nalaze u bazi podataka., prenosi Novilist.hr