Radovi na izgradnji kružnog toka na raskrižju kod nekadašnje “Mljekare”, a danas novog stambeno-poslovnog objekta, teku planiranom dinamikom i najvjerojatnije će biti završeni i prije roka koji istječe 31. kolovoza 2016. godine, piše Večernji list BiH.
Radove izvodi poduzeće Brina iz Posušje, a kako je ranije priopćeno iz Grada Mostara, kružni tok na spomenutoj lokaciji Grad će koštati 361.390 konvertibilnih maraka.
- Polaganje kolektora na ovoj je lokaciji završeno, trenutačno se izvode radovi na postavljanju rubnika, spajanje postojeće i novoprojektirane oborinske odvodnje i priprema za postavljanje asfalta. Možemo kazati kako su takozvani grubi radovi skoro završeni, ostaje još ovaj segment ulice, spoj ulica Ante Starčevića i Kneza Višeslava, a to će biti okončano uskoro, kazao je u izjavi za naš list Ivica Bošnjak, šef gradilišta.
Brže od očekivanoga
Što se tiče dinamike radova, Bošnjak kaže kako napredak ide brže od očekivanoga. - Tu idemo i nekoliko dana naprijed, zbog postojećih instalacija bili smo malo usporavani u radu, ali i to smo prevladali bez nekih većih problema. Moram istaknuti i to da radimo rekonstrukciju nogostupa u Ulici kneza Višeslava, od vrha Avenije pa do novog stambeno poslovnog objekta na mjestu bivše “Mljekare”. Nova pješačka staza, s galanterijom i kockom, bit će završena također u roku, naglašava Bošnjak. Dijelom Ulice kneza Višeslava, od “Mljekare” do trgovačkog centra Mepas Mall već dugo se prometuje u jednom smjeru, no sve su prilike da će se uskoro i to promijeniti, to jest da će i taj dio biti dvosmjeran. - Trenutačno nemam službene informacije, ali po projektnom rješenju se vidi kako je planirano da se i tim dijelom prometuje u dva smjera, što bi zasigurno dovelo do smanjenja prometnih gužvi u središtu grada, a posebice bi rasterećena bila Avenija, ističe Bošnjak.
Još malo strpljenja
Iako je krajnji rok za završetak radova 31. kolovoz, Bošnjak naglašava kako će najvjerojatnije radovi biti okončani ranije.
- Planiramo čak i prije pustiti promet da funkcionira na samoj makadamskoj površini, da probamo kako to funkcionira, a i ako se primijeti da ima bilo kakvih problema s podlogom, da možemo intervenirati na najbolji način i da asfalt bude najkvalitetnije postavljen, kazao je šef gradilišta, te za kraj istaknuo kako, unatoč velikim gužvama koje je izazvala rekonstrukcija ovog dijela prometnice u Mostaru, većih problema s građanima i vozačima nije bilo. - Suradnja između nas i sudionika u prometu, kao i građana, dosta je dobra. Velika većina se prilagođava našoj prometnoj signalizaciji, iako uvijek imate i one “tanjih živaca”, no to su ipak vrlo rijetki slučajevi. Dakle, prati se gradilišna signalizacija i ja još jednom pozivam da se građani još malo strpe jer mislim da će nam, po završetku ovih radova, svima biti bolje i lakše, istaknuo je za kraj Bošnjak.•