Priznanja i zahvalnice

Na dvadesetom rođendanu 
sajma priznanja najuspješnijim izlagačima

08.04.2017.
u 07:00

Mostarski sajam, koji slavi 20 godina postojanja, privukao je desetke tisuća posjetitelja koji su mogli vidjeti više od 800 izlagača iz 30 zemalja svijeta. Osim bogate ponude, posjetitelje je mogao privući i bogat zabavni program, ali i brojne konferencije koje su održane na sajmu, piše Večernji list BiH. Pretposljednji dan sajma razgovarali smo s nekoliko domaćih proizvođača tradicionalnih prehrambenih proizvoda, zanimalo nas je što se najviše prodaje te što najviše privlači pozornost posjetitelja. Pozitivne učinke velike posjećenosti posebno osjete proizvođači i prodavači eteričnih ulja, sireva i suhomesnatih proizvoda. Gužve na njihovim štandovima zabilježene su tijekom cijelog sajma, a kako su nam rekli, i prodaja je znatno bolja nego ranijih godina. Pčelarski centar iz Sokoca je od 2005. izlagač na sajmu. - Imamo veliki broj kupaca na ovim prostorima, s toga se trudimo dolaziti svake godine, ali i obogatiti ponudu. Neki od proizvoda koje predstavljamo su kreme od smilja, kreme protiv strija…, koje posebno privlače žene. Posao je obiteljska tradicija, postoji već dugi niz godina, ali, kako se tržište razvija, tako i mi nastojimo biti u korak s vremenom i predstaviti nove proizvode, rekao je vlasnik Dragan Batinić. Boroviti su predstavnici proizvoda od borovih iglica, kao što su borovača, sirup od borovih iglica i melem, koji se više od četrdeset godina proizvodi na Blidinju. - Ljudi se sve više vraćaju prirodnim pripravcima, tako da je jako velika potražnja i za našim proizvodima, kazala je Dajana Soldo. Mesni proizvodi iz Vinkovaca su već drugi put izlagači na sajmu, čiji je štand jučer izgledao opustošeno, a predstavili su nam i proizvode koje izlažu te što je najviše traženo. - Budući da predstavljamo meso iz Slavonije, najviše se traže kulen, kulenova seka, panceta, kazala je Jasna Karinčić iz Vinkovaca. Viko iz Ljubuškog nudi bogatu ponudu domaćih pripravaka, a neki od njih su eko džemovi od mrkve i bundeve koji i nisu uobičajeni na bh. tržištu. Osim džemova, Olgica nam je kazala kako pravi i domaće medenjake s orahom i bademom. Uz izlagače, razgovarali smo i s Mladenom Pandurevićem iz Udruženja poslodavaca u FBiH koji je kazao kako je evidentno da je iz godine u godinu organizacija sve bolja. Dodao je i kako ima još prostora za napredak sajma. I dok je početak sajma uglavnom bio rezerviran za razgovore o velikim poslovnim suradnjama i novim ugovorima, kraj sajma rezerviran je za posjete koji imaju za cilj rekreaciju, razgledavanje štandova i kupnju željenih proizvoda. Bogat zabavni program pratio je sve dane sajma. Neki od događaja zabavnog programa privukli su veliki broj posjetitelja. Tako je Modni dan protekao u znaku novih kolekcija koje su prezentirali domaći dizajneri i modne kuće. Prošlogodišnji makeover zadivio je i zainteresirao mnogobrojne dame te su i ove godine odlučili počastiti dvije sretne dobitnice i promijeniti njihov izgled od glave do pete. Dva kreativna tima obavila su svoj posao na razini zadatka i zaista na oduševljenje svih. Kreacije i styling dobitnica osmislile su dvije mlade dizajnerica Franceska Valentina Sabljić i Selma Bijedić,nakit je uradila Amila Kajtaz, poznatija kao brend Rose Petals, a za torbe se pobrinuo brend Poppy Bags. Na dvadesetom rođendanu sajma dodijeljena su priznanja za najuspješniji nastup izlagača. Po izboru Stručnog ocjenjivačkog suda, najuspješniji izlagači na sajmu bili su Aluminij Mostar, Ericsson Nikola Tesla iz Zagreba, Hrvatska gospodarska komora Zagreb također je dobila nagradu, predstavnici tvrtke Gree iz Kine, Eurostone iz Širokog Brijega, Eko sir Puđa iz Livna, Hidra Stil iz Brčkog, Hercegovina vino, Stanić iz Kreševa, Koturić iz Domaljevca. Posebna priznanja i zahvalnice za doprinos organizaciji sajma dobili su Gospodarska komora Federacije BiH, Ministarstvo vanjske trgovine i ekonomskih odnosa BiH, Ministarstvo prometa i veza Federacije BiH. Priznanja laureatima uručila je direktorica Mostarskoga sajma Dalfina Bošnjak. Svečanost dodjele priznanja glazbenim su brojem obogatili pjevač Ivo Jurić i klapa Ar’ja Mostar. Uz dodjelu, bila je organizirana i modna revija rukotvorina iz Vinkovaca. U sklopu zabavnog programa bila je i plesna revija “Ja sam za ples” u kojoj je nastupilo 13 skupina mažoretkinja. Na štandu slatkog kutka održana je promocija slastičara u BiH. Ni Podravkin štand nije prošao nezapaženo, posjetitelji sajma jučer su dva puta mogli uživati u specijalitetima koje su pripremali Podravkini kuhari u kulinarskom showu “Slobodno kuhaj”. •

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije