Promet u maloprodaji u Njemačkoj u veljači je povećan za 1,2 posto u odnosu na siječanj ove, ali je manji za 7,7 posto nego u veljači 2020. godine.
Savezni zavod za statistiku (Destatis) objavio je podatke o prometu u maloprodaji za veljaču.
Prema najnovijim podacima, promet u maloprodaji u veljači je manji za 7,7 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine.
Promet u maloprodaji u veljači povećan je za 1,2 posto u odnosu na siječanj, iako se očekivao rast od 2 posto.
Prema podacima Destatisa, potražnja za hranom, pićima i duhanskim proizvodima u februaru je bila posebno velika. Promet ovih proizvoda u maloprodaji veći je za 1,6 posto u odnosu na veljaču 2020. godine.
Narudžbe putem interneta i pošte porasle su za 34,1 posto u odnosu na prošlu godinu, a prodaja namještaja, bijele tehnike i građevinskog materijala manja je za 34,1 posto.
Prodaja neprehrambenih proizvoda (tekstila, odjeće, obuće i proizvoda od kože) smanjena je za 73,7 posto.
Udruženje trgovaca na malo Njemačke (HDE) izrazilo je zabrinutost da bi trgovci na malo mogli doživjeti bankrot ako se trgovine uskoro ne otvore u potpunosti te ako državna novčana pomoć ne bude osigurana na vrijeme.
Stručnjaci tvrde da se značajno ublažavanje ograničenja u skorom periodu čini malo vjerovatnim zbog trećeg vala pandemije COVID-19 u toj državi.