Kako Željeznice Federacije BiH za putnike više nisu ružno pače, moglo se zaključiti po ljetošnjim slikama s čapljinskoga kolodvora. S prispijećem vlaka iz Sarajeva, znale bi se stvoriti slike poput nekadašnjih, kada su željeznice bile ključni prijevoz na duge relacije prema Zagrebu i Frankfurtu, pa Osijeku, Subotici i Budimpešti ili, pak, Beogradu, rijeke putnika koji, silazeći iz vlaka, žure prema krajnjem odredištu. Da se s putničkim prometom u Željeznicama FBiH nešto zanimljivo zbiva, potvrđuje i podatak kako je prometovanje sezonskog vlaka produljeno. O temi putničkog prijevoza željeznicom, teretni je već godinama stabilan, porazgovarali smo s Mariom Kozinom, direktorom prometno-poslovnog područja Mostar.
Prometovanje sezonskog vlaka je produljeno. Zbog čega?
- Vlak, koji je bio predviđen kao sezonski, koji je trebao prometovati do Čapljine do 31. kolovoza, zatim do konca rujna, prometovat će do izmjene reda vožnje koja će se obaviti u prosincu, a ja se nadam kako će prometovati tijekom cijele godine. Produljenje smo napravili zbog zanimanja putnika i anketa koje smo provodili. Jednostavno, morali smo napraviti uslugu ljudima koji se zanimaju za vožnju vlakom, a pogotovo nam je drago što se mladi ljudi zanimaju, pa smo tako posljednjih dana imali izlete učenika osnovnih i srednjih škola iz Mostara i, naravno, Čapljine.
Cijeli intervju čitajte u tiskanom izdanju Večernjeg lista BiH...