Projekt je razvijen uz podršku Vlade SR Njemačke, u okviru Programa jačanja javnih institucija, imajući u vidu ulogu i značaj upravljanja ljudskim resursima za proces europskih integracija, kao i principe generiranja znanja kroz rad međuinstitucionalnih radnih grupa Programa jačanja javnih institucija. Implementaciju projekta realiziralo je Njemačko društvo za međunarodnu suradnju (Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit – GIZ), na osnovi Memoranduma o razumijevanju koji je potpisan između CBBiH i GIZ-a, u rujnu 2014. godine.
„Težnja BiH da se pridruži Europskoj uniji podrazumijeva prilagođavanje pravilima i standardima EU i zahtijeva reforme. Ekspertska i financijska pomoć GIZ-a nam je izuzetno dragocjena i jako cijenimo što GIZ ostaje posvećen pružanju podrške CBBiH, jer jaka i stabilna CBBiH doprinosi i boljoj pripremljenosti zemlje za europske obveze“, izjavio je tijekom prezentacije guverner CBBiH dr. Senad Softić.
CBBiH je ranije prepoznala potrebu za unapređenjem sustava upravljanja ljudskim resursima i zahvaljujući suradnji s GIZ-om otvorile su se mogućnosti za razvoj informacijskog sustava za upravljanje ljudskim resursima (HRMIS), čiji je cilj bio automatizacija procesa, pravodobno osiguranje informacija o svim aspektima upravljanja ljudskim resursima, poboljšanje razmjene informacija između različitih organizacijskih jedinica, stvaranje baze podataka o ljudskim resursima i uspostavljanje potrebnih evidencija.
CBBiH je preuzela vlasništvo nad projektnim aktivnostima i procesima. Najveća prednost ovog sustava je činjenica da CBBiH želi unaprijediti poslovne procese, te postojanje volje i potencijala da se ovaj sustav održava i razvija u budućnosti, a u cilju provođenja strateških ciljeva i zadataka CBBiH.
Prezentaciji su, osim članova Uprave i službenika CBBiH, te predstavnika GIZ-a, nazočili i predstavnici javnih institucija u BiH.