Imate sjajnu ideju, napravili ste tehnološki naprednu inovaciju, svi vam kažu da je vaš proizvod genijalan, a vi i dalje ne zarađujete? Saznajte što prolazi na tržištu i kako privući investitore za vaš projekt.
Tržište rada je nemilosrdno – uspijevaju najbolji i oni koji se u svakom trenutku mogu i znaju prilagoditi novim situacijama. Više nije dovoljno imati samo poslovnu ideju nego i čitav niz drugih vještina, a prednost u današnjem poslovanju svakako imaju kompanije ili pojedinci koji koriste napredne tehnologija. Inovativna rješenja dio su svakodnevice i uvelike mijenjaju naš životni stil, a budućnost čovjekovih potreba leži upravo u korištenju niza proizvoda koji olakšavaju život i utječu na njega. Korištenje ICT-a ima velik zamah u privatnom i poslovnom okruženju i promijenilo je način na koji učimo i radimo. Za ta inovativna rješenja zaslužni su poduzetnici i kompanije koji su svoje sjajne ideje uspjeli pretočiti u prave poslovne uspjehe, piše 24sata.hr.
Pretvorite ideju u start-up kompaniju prema izraelskom modelu uspjeha
Kao i svugdje, početničke su muke najteže. Za uspjeh treba imati dobar poslovni plan, okruženje i podršku politike zemlje u kojoj radite, konkretne savjete kako se nositi s izazovima na poslovnom putu i koje početničke greške izbjeći pružamo na ovogodišnjem Digital Takeoveru - preuzmite svoju besplatnu ulaznicu!
-Osnovni poticaj potiče od državnih institucija, a krajnji od privatnih investitora, najčešće iz investicijskih fondova koji se sve više profiliraju kao tragači za potencijalnim ‘zlatnim kokama’ među mladim tehnološkim poduzetnicima osnivači startupova, u želji da se u najboljem svjetlu predstave mogućim investitorima. Osnivači prave početničke greške i ostaju neopaženi, bez obzira na dobru ideju koju imaju – riječi su ovo Orena Simaniana, poduzetnika, investitora i menadžera, osnivača sportske inovacijske grupe Colosseum, koji danas slovi za jednog od najboljih svjetskih stručnjaka u području poduzetničke inicijative.
Simanian je ključna figura u izraelskom startup ekosustavu, a njegove inovativne ideje pokrenule su čitav niz osnivanja start up kompanija i tvrtki koje se bave tehnologijom budućnosti. Izrael je prema statistikama pokrenuo više startupa od Kanade, Indije, Japana, Koreje i Velike Britanije, a ujedno su i, osim SAD-a, država s najvećim brojem tvrtki na NASDAQ-u (National Association of Securities Dealers Automated). Koliko su uspješne tamošnje kompanije dokazuje i činjenica da Izrael ima i najveći udio poduzetničkog kapitala u bruto domaćoj proizvodnji među zemljama OECD-a. U Izraelu radi više od 300 centara za istraživanje i razvoj na raznim područjima čiji su vlasnici multinacionalne tvrtke, uključujući Apple, Amazon, Facebook, Google, Intel i Microsoft. Sveučilišta diljem svijeta povezuju se često upravo s izraelskim inovativnim institucijama i tvrtkama na usavršavanju tehnologije s područja STEMA – a.
Saznajte kako osigurati financiranje projekta
- Novac postoji i želi da vas upozna, ali morate naučiti kako da ga zainteresirate za svoju ideju. Pritom, morate paziti da ne „izgubite sebe“, odnosno da ne podredite svoje stavove vladajućim trendovima kako biste se svidjeli većini, već da pronađete način da se nametnete originalnim sadržajem – ističe između ostalog Simanian u svojim predavanjima koja su inspirirala brojne mlade start up poduzetnike u pokretanju posla. Simamian je generator razvijene izraelske startup scene već više od deset godina, a kako izraelska tehnologija unosi revoluciju u sportsku industriju te što sve od njegovih ideja hrvatski poduzetnici mogu primijeniti i na naše tržište saznajte u njegovom predavanju na Digital Takeoveru 2020.
Hrvatski uspješni primjeri startup-ova iz područja umjetne inteligencije
Pametna tehnologija sve je više dio čovjekovog stvarnog života, a razvijene zemlje ulažu milijarde u njen razvoj i primjenu. Umjetna inteligencija sastavni je dio svake napredne aplikacije koju koristimo za obavljanje stvari u svakodnevnom životu, a i Hrvatska se može pohvaliti tvrtkama čiji su AI proizvodi danas traženi na svjetskom tržištu.
Jedna od njih je i tvrtka Microblink, u vlasništvu Izeta Ždralovića, koja se bavi istraživanjem i razvojem tehnologije računalnog vida temeljenog na umjetnoj inteligenciji.
Ždralović je posao započeo kao startup 2013. godine, a u samo nekoliko godina tvrtka se proširila u različite sektore i tržišta diljem svijeta. Dosežu preko 100 milijuna krajnjih korisnika, a čak 90 posto njihovih usluga i proizvoda okrenuto je stranom tržištu. Microblink u poslovanju koristi najsuvremenije neuronske mreže i strojno učenje, a svoje inovacije prodaju velikim svjetskima kompanijama kao što su Qatar Airways, LimeBike, Virgin Mobile, Melco Resorts, Sixt. Njihov prvi proizvod PhotoPay danas je standard za digitalizirano plaćanje računa u Hrvatskoj i većem dijelu Europe, a najpopularniji proizvod, BlinkID, olakšava verifikaciju korisnika putem mobitela i unos osobnih podataka u razne formulare.
Oni znaju formulu uspjeha
Njihova priča je pozitivna i inspirativna, a to je upravo ono što svaki budući poduzetnik želi saznati – konkretne savjete kako se nositi s izazovima na poslovnom putu i koje početničke greške izbjeći. Ždralović će na Digital Takeoveru 2020 održati predavanje pod nazivom 'Najnovije poslovne prakse iz sfere tehnologije bazirane na umjetnoj inteligenciji' te kroz praktične primjere predstaviti procese koje kompanije trebaju proći na putu od prvih klijenata do veće zarade, kao i onima koji ga žele uspješno proširiti posebice na regionalno i svjetsko tržište.
Oren Simanian I Izet Ždralović mnogima će biti inspiracija za pretvaranje ideje u unosan biznis i motivacija za pokretanje vlastitog posla. Predavanje su korisna za sve one koji rade na nekom startupu ili to planiraju, ali i za one koji žele poboljšati svoje poslovanje.
Moći čete čuti na najboljim primjerima iz prakse o startup-ima koji donose inovacije u svijetu poslovanja i pomažu drugim da uđu u novu fazu svog rasta. Možda se baš u njihovim predavanjima krije i ključ vašeg uspjeha.
Spotsie je definitivno aplikacija koja vam treba
U svijetu event managementa, najveći je naglasak na korisničkom iskustvu sudionika i učinkovitoj dvosmjernoj komunikaciji. Organizatori se još uvijek 'traže' po pitanju korištenja digitalnih kanala, navigacije posjetitelja, komunikacije među osobljem te prikupljanja preciznog, kvalitetnog feedbacka - kao i analitike svega navedenog. Upravo tu nastupa jedinstvena aplikacija Spotsie, genijalan sustav za pozicioniranje u prostoru i sto postotnu detekciju – pogledajte inovacije digitalnih prijatelja Digital Takeovera 2020.