Uređuje se sjeverni ulaz u grad Mostar. Radi se na kružnom toku, a traju i završni radovi na prvoj mostarskoj pasareli stotinjak metara niže. Uređuje se i park, piše Večernji list BiH. Na samome kružnom toku u Ulici maršala Tita na spoju s novoizgrađenom prometnicom iz Sjevernog logora, odnosno iz pravca novog mosta Ulica kralja Tomislava (Avenija) – Sutina, radnici izvode posljednje pripreme za postavljanje rasvjetnih tijela.
Regulacijski plan
Ubrzo će se krenuti s uređenjem zelenih površina. Vrijednost radova je 450.000 KM. Stotinjak metara niže radnici JP Komos izvode završne radove na ozelenjivanju novog parka u Sjevernom logoru, a sve bi trebalo biti gotovo za tjedan dana. Obnavlja se i vodonakapni sustav. Vrijednost projekta je oko 250.000 KM. Zasigurno najmonumentalniji objekt na samom sjevernom ulazu u grad bit će prva pasarela u Mostaru, odnosno denivelirani pješački prijelaz između kružnog toka i parka. Svrha joj je povezati mostarsko naselje Zalik s osnovnom školom u Sjevernom logoru, odnosno budućim kompleksom Sjeverni logor čiji je regulacijski plan donesen još 2011. godine. Radovi na pasareli počeli su početkom studenoga 2017. Kako doznajemo iz Gradskog poglavarstva Grada Mostara, bit će puštena u promet početkom listopada. Glavni su projektanti Adnan Balavac i Mirza Šahović, diplomirani inženjeri arhitekture.
- Kako je predviđena prometnica s četiri traka, automatski se nametnula ideja sigurnije pješačke komunikacije. Prva ideja je bila pothodnik, ali budući da je ispod prometnice jedna od glavnih cijevi za vodoopskrbu, iz tehničkih razloga to nije bilo izvedivo pa smo se odlučili za nadzemni denivelirani pješački prijelaz - govori nam Šahović.
LED rasvjeta
Najveća visina luka je 13,8 m, a gabariti kompletnog objekta su više od 100 metara. Namijenjena je i invalidima i biciklistima. - Luk će s obje strane biti osvijetljen LED rasvjetom, kao i cijela pješačka staza koja je napravljena u nagibu da je mogu svladati biciklisti i invalidi u kolicima. Sa strane će biti kose rampe. Iznad same prometnice s obje strane postavlja se čelična šupljikasta ograda dovoljne visine da zaštiti sudionike u prometu od bilo kakvih predmeta - govori nam Šahović. Predviđeno je i uređenje partera i zelenog pojasa odnosno drvoreda. Grad Mostar financira pasarelu sa 650.000 KM, a za sjeverni ulaz izdvojeno je ukupno oko 1,350.000 KM.