ZANIMLJIVO

Šetnja parkom utječe na sreću, a poboljšava i komunikaciju na društvenim mrežama

Shutterstock
21.08.2019.
u 08:13

Istraživači su otkrili da što je okolina oko ljudi zelenija, to su i svi sretniji, a hodanje u parku usporedili su s veseljem koje izazivaju božični praznici, piše Mirror.  

Ovo je prvo istraživanje takve vrste koje je pokazalo kako su ljudi koji žive u gradovima puno veseliji i bolje se izražavaju na društvenoj mreži Twitter nakon posjeta parku. Također, njihovo dobro raspoloženje traje i satima nakon, a tu nema mjesta negativnosti.  

Ispitanici su bili korisnici Twittera koji su tri mjeseca stavljali objave upravo iz parkova, a zaključak je da su ljudi bitno sretniji u parkovima. Jedan od autora istraživanja profesor Taylor Ricketts je rekao: "U gradovima, zelene oaze su stvarno važne za mentalno stanje svakog čovjeka. Ovo je prvo istraživanje koje koristi Twitter za ispitivanje kako se korisnici ponašaju prije, za vrijeme i nakon posjete raznih parkova."

Također, otkriveno je kako su se riječi "ja" i "mene" manje koristile dok su ljudi boravili u parku, baš kao i neke negativne riječi kao što su "ne", "nije", "ne mogu". 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije