Istraživači su otkrili da što je okolina oko ljudi zelenija, to su i svi sretniji, a hodanje u parku usporedili su s veseljem koje izazivaju božični praznici, piše Mirror.
Ovo je prvo istraživanje takve vrste koje je pokazalo kako su ljudi koji žive u gradovima puno veseliji i bolje se izražavaju na društvenoj mreži Twitter nakon posjeta parku. Također, njihovo dobro raspoloženje traje i satima nakon, a tu nema mjesta negativnosti.
Ispitanici su bili korisnici Twittera koji su tri mjeseca stavljali objave upravo iz parkova, a zaključak je da su ljudi bitno sretniji u parkovima. Jedan od autora istraživanja profesor Taylor Ricketts je rekao: "U gradovima, zelene oaze su stvarno važne za mentalno stanje svakog čovjeka. Ovo je prvo istraživanje koje koristi Twitter za ispitivanje kako se korisnici ponašaju prije, za vrijeme i nakon posjete raznih parkova."
Također, otkriveno je kako su se riječi "ja" i "mene" manje koristile dok su ljudi boravili u parku, baš kao i neke negativne riječi kao što su "ne", "nije", "ne mogu".