Ombudsman za zaštitu potrošača u BiH Dragan Doko govoreći o mogućim posljedicama krize u 'Agrokoru' na bh. tržište i potrošače, naveo je za Fenu da se posljedice mogu podijeliti na kratkoročne i dugoročne.
Kratkoročne su, po njegovim riječima, lošija opskrbljenost, rokovi trajanja i prikriveno povećanje cijena, dok su dugoročne složenije i teže za praćenje.
-'Konzum' i 'Bingo' su u BiH lideri na tržištu maloprodaje prehrambenim proizvodima i kućnim potrepštinama, u najširem smislu. U posljednje dvije godine su preuzeli kupnjom sve veće trgovine na tržištu BiH. Kao takvi su jako važni jer svi ostali trgovci se pozicioniraju u odnosu na njihove aktivnosti – kazao je Doko.
Agresivno širenje čak i po cijenu lošijih ekonomskih rezultata, smatra Doko, ima za cilj pozicioniranje na tržištu s naznakom snage, moći i sile, a nauštrb usluge, kvalitete i cijene.
-To je danas realnost na tržištu u BiH. Jednako tako se pozicioniraju i prema dobavljačima, zaposlenicima pa čak i prema državnim institucijama. Jedini ispravan odgovor je inzistiranje na daljnjem razvoju tržišta maloprodaje, njegovoj strožoj regulativi kao i primjeni važećih propisa zaštite potrošača. U tom smislu, sprečavanje dominantnog položaja i koncentracije na tržištu je od presudnog značaja – kazao je Doko za Fenu.