U cilju stvaranja dodatnog povjerenja na tržištu u poslove osiguranja i sprečavanja obavljanja poslova osiguranja koji su u suprotnosti sa zakonom i podzakonskim aktima, Agencija za nadzor osiguranja FBiH donijela je Mjere za postizanje zakonitog vođenja poslova društava za osiguranje u oblasti obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti koje su dostupne na web stranici Agencije.
Agencija prepoznaje, kao osnovni problem, koji je duže razdoblje prisutan u provođenju ove vrste osiguranja, nepoštivanje administrativno utvrđenih premija kao i postojanje posrednih, odnosno neposrednih davanja koja, između ostalog, uključuju odobravanje gratis polica kao i vaučera za proizvode osiguravača za bilo koju vrstu osiguranja izravno ili neizravno vezanih uz policu osiguranja od autoodgovornosti; sudjelovanje u troškovima police osiguranja za druge vrste osiguranja, osim popusta predviđenih uvjetima i tarifom za predmetnu vrstu osiguranja; izravno ili neizravno plaćanje troškova tehničkih pregleda za osiguranika kao i drugih troškova na stanici za tehnički pregled vozila ili omogućavanje bilo kakvih vrijednosnih ili cjenovnih benefita osiguranicima.
Također ukazuje se i na izravno ili neizravno plaćanje troškova baždarenja tahografa, goriva, besplatnog servisa i sl. za osiguranika, kao i davanje poklon bonova osiguranicima; izravno ili neizravno plaćanje troškova usluge registracije vozila ili učešće u drugim troškovima registracije vozila; naplatu premije osiguranja na način koji je u suprotnosti sa Uvjetima i Odlukom o načinu utvrđivanja tarife premije i cjenovnika za osiguranje vlasnika vozila od odgovornosti za štetu prouzrokovanu trećim osobama, povrat dijela premije osiguranja izravno ili neizravno putem računa ili gotovinski, osim povrata neiskorištenog dijela premije u skladu sa propisima.
Upozorava se na izravno ili neizravno omogućavanje imovinske koristi osiguraniku kao nagrade za sklapanje police osiguranja od autoodgovornosti kroz druga materijalna, gotovinska i bezgotovinska davanja suprotna zakonskim propisima, ekonomskim načelima, pravilima struke osiguranja, dobrim poslovnim običajima i poslovnom moralu. Informirali su osiguranike/ potrošače o Mjerama i istovremeno pozivaju da ne sudjeluju u aktivnostima društava na koje se Mjere odnose. Agencija za nadzor čvrsto je, ističe se, opredijeljena ka ostvarivanju svoju regulatorne i nadzorne funkcije, a u cilju zaštite osiguranika i osiguratelja na dobrobit industrije osiguranja.