2. travnja

Stari most i Kosača svijetlit će plavo, za to postoji vrlo važan razlog

Stojan Lasić/PIXSELL
25.03.2025.
u 16:13
Poslušaj ovaj članak
00:00 / 00:00

Udruga za pomoć djeci s poteškoćama u razvoju iz spektra autizma "Plava vrpca" po prvi put u Mostaru organizira Mjesec podizanja svijesti o autizmu, pridružujući se globalnoj kampanji Light It Up Blue, koju je 2010. godine pokrenula organizacija Autism Speaks

Cilj kampanje je tijekom travnja skrenuti pozornost na probleme autizma u lokalnoj zajednici kroz edukativne, umjetničke i znanstvene radionice, uz podršku partnera iz klubova studenata logopedije (SaLPSA) i edukacijske rehabilitacije (ERGO).

Najvidljiviji dio kampanje održat će se 2. travnja u 19:30 sati, na Svjetski dan podizanja svijesti o autizmu, kada će Stari most i Hrvatski dom hercega Stjepana Kosače biti osvijetljeni plavom bojom, simbolično šaljući poruku nade i solidarnosti.

Iz Udruge "Plava vrpca" pozivaju sve građane da 2. travnja podrže kampanju oblačenjem plave odjeće, kako bi izrazili podršku osobama iz spektra autizma u školama, na radnim mjestima i u svakodnevnim aktivnostima.

"Nadamo se da ovo neće biti samo simbolično osvjetljavanje, već prekretnica za Mostar", istaknuo je Igor Antunović, predsjednik Udruge Plava vrpca.

"Želimo pokazati da osobe s autizmom nisu problem, već dio raznolikog društva. Pozivamo medije, vlasti, posebno obrazovne institucije i građane da nas podrže 2. travnja – budimo svi u plavom", naveli su iz Udruge Plava vrpca.

Iz Udruge su upozorili da su problemi osoba s autizmom u BiH povezani s nedostatkom institucionalne podrške i društvenom stigmom. Podaci pokazuju da manje od 20 % djece s autizmom u BiH pohađa prilagođene školske programe, dok 60 % obitelji mora samostalno financirati terapije, što predstavlja značajan financijski teret.

Akcija "Plave vrpce" ima za cilj podizanje svijesti i sustavno mapiranje potreba osoba s autizmom, kao i veće ulaganje u obrazovanje stručnjaka te kampanje za smanjenje stigme.

Građani mogu pratiti aktivnosti Udruge putem društvenih mreža i sudjelovati u kampanji tijekom cijelog travnja.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije