Zaposlenici restorana trude se da njihovi gosti potroše što više novaca, a u svojoj se namjeni služe raznim trikovima, a važan je svaki detalj. Od vašeg ulaska u restoran pa sve do tanjura u kojem se hrana nalazi, otkriva Bright Side.
Tanjuri
Često je u restoranu hrana servirana na velikim tanjurima kako bi gosti mislili da su dobili velike porcije hrane. Ista količina hrane mogla bi stati i na veći tanjur, ali ovo se radi zbog vizualne manipulacije.
Čaše
Jeste li primijetili da se sokovi vrlo često toče u visokim i uskim čašama? Ovo je tako jer ljudi koji dolaze u restorane misle kako visoko znači i više soka, dok je količina u tankim i visokim te debljim i širokim čašama zapravo ista. ž
Kruh
Neki restorani stari kruh koji nitko nije pojeo, često samo pregriju i ponude ih idući dan novim gostima.
Jelovnik
Na jelovniku se vrlo često odmah na prvom mjestu nalaze najskuplja jela kako bi upravo to prvo vidjeli gosti, a potom i naručili.
Glazba
Vjerojatno ste primijetili glazbu koja svira u pozadini dok jedete ili ispijate piće. Naime, dokazano je kako, na primjer, klasična glazba utječe na to da se ljudi osjećaju cijenjeno i samim time su spremni potrošiti više novaca na hranu.
Posebna imena
Nekada posebno ime na jelovniku znači i veća cijena obroka. Pokazalo se kako drugačija, čak i strana imena hamburgera bitno povećavaju njihovu kupovinu. Sofisticiranije ime zvuči puno bolje i ljudi će prije kupiti nešto takvo.