Nakon što je Uprava Društva Hrvatske pošte d.d.d. Mostar tijekom mjeseca ožujka donijela Odluku o privremenoj izmjeni radnih vremena poštanskih ureda, ovoga je tjedna novom Odlukom utvrđeno radno vrijeme pojedinih poštanskih ureda.
Određeni pomoćni poštanski uredi privremeno su zatvoreni isključivo jer je misija Hrvatske pošte Mostar biti na usluzi svim građanima i u aktualnoj situaciji nastaloj zbog pandemije virusa COVID-19, prenosi Viteski.ba.
HP Mostar poduzima sve preventivne mjere u cilju zaštite svih zaposlenika, ali i korisnika.
Pomoćni poštanski ured 72256 Bila koji pripada Mreži poslovnica Vitez - Poslovno područje 4, od 1. listopada 2020. započinje s radom utorkom i četvrtkomu sljedećem radnom vremenu:
Utorak i četvrtak 8:00- 15:00 (pauza 10-10:30).
Ponedjeljak, srijeda, petak, subota i nedjelja su neradni dani.
Glavni poštanski ured 72250 Vitez radi svakim radnim danom od 8:00 - 15:00, subotom od 8.00 - 13:00, a nedjelja je neradni dan.