Vlada Federacije Bosne i Hercegovine na današnjoj hitnoj, telefonski održanoj sjednici, izmijenila je i dopunila Uredbu o poticanju zapošljavanja, čime su stvoreni uvjeti za ubrzavanje procesa zaključivanja ugovora o sufinanciranju zapošljavanja i samozapošljavanja.
Time je utvrđen drugačiji način refundacije sredstava poslodavcima i osobama koje se samozapošljavaju.
Federalna vlada se opredijelila za novo rješenje po kojem, umjesto Federalnog zavoda za zapošljavanje, sredstva za ove namjene refundira Federalno ministarstvo razvoja, poduzetništva i obrta, što je ocijenjeno kao efikasniji pristup.
Također, definirano je da osobe u slučaju samozapošljavanja, a koje kao obrtnici nemaju plaću, imaju pravo na subvenciju na ime troškova obavljanja djelatnosti te je propisana i dokumentacija, koju osoba koja se samozapošljava pokretanjem obrta, treba dostaviti.
Sadašnja definicija subvencije za samozapošljavanje i dokumentacija koja se dostavlja radi pravdanja subvencije su primjenjive samo u slučaju samozapošljavanja osnivanjem društva sa ograničenom odgovornosti.
Uredba je izmijenjena i dopunjena i zbog traženja poslodavaca i nezaposlenih osoba da njena provedba počne što prije.
Federalna vlada danas je, također, utvrdila Prijedlog strategije prometa u Federaciji BiH za razdoblje 2016.-2030. godina, koji će uputiti Parlamentu FBiH na konačno usvajanje.
Osnovni dio Strategije transporta je sadržan u ciljevima i aktivnostima, čije kombiniranje formira stratešku viziju entitetskog prometnog sistema FBiH do 2030. godine.
Posebni ciljevi su u skladu sa Okvirnom prometnom transportnom politikom BiH 2015.-2030. godina, koja definira okvirne ciljeve za prometni transportni sektor, te predviđa definiranje prometnih strategija transporta na nivou BiH, njenih entiteta i Brčko Distrikta BiH, u skladu s nadležnostima.
Takvi ciljevi su posebno relevantni za aktivnosti koje imaju međunarodni i međuentitetski značaj, za koje Ustav BiH zadržava nadležnost na državnom nivou. Posebni ciljevi su dati za različite vrste prometa u FBiH (drumski, željeznički, vodni i zračni), te se zasnivaju na prioritetima prometne politike FBiH.
Strategijom su obuhvaćene kratkoročne (2016.-2020.), srednjoročne (2021.-2025.) i dugoročne (2026.-2030.) aktivnosti koje treba provesti kako bi bili postignuti posebni ciljevi za svaki vid prometa, priopćeno je iz Ureda Vlade Federacije BiH za odnose s javnošću.