Facebook je zamišljen kao mjesto na kojem će korisnici dijeliti svoja osobna mišljenja, fotografije i obavijesti kao što su rođendani i vjenčanja.
Posljednja velika analiza društvene mreže izvršena početkom godine pokazuje da je ta zamišljena politika na izdisaju. Naime, pad dijeljenja privatnih informacija pao je za čak 15 posto, iako opći broj dijeljenja nije doživio nikakvo slabljenje, piše Business Insider.
Rezultati analize govore da korisnici Facebooka mijenjaju navike i da je dijeljenje fotografije s mora ili vjenčanja sve rjeđe, dok je dijeljenje linkova i videa koji nemaju osobne veze s korisnikom sve češće.
Upravo je to razlog što na Facebooku sve više možemo vidjeti podsjednike koji nam izbacuju osobne fotografije u vidu rubrike "Na današnji dan". Na ovaj način Facebook navodi korisnike na dijeljenje sadržaja koji ima veze s njihovim privatnim životima, prenosi Klix.ba.
Pad dijeljenja detalja iz privatnog života paralelan je sa sve većom popularnošću aplikacija kao što su Snapchat i WhatsApp koji je zapravo u vlasništvu Facebooka. Također, algoritam prikazivanja novosti na NewsFeedu promijenjen je kako bi prikazao više privatnih dijeljenja od dijeljenja neutralnih linkova i videa.