Planinski prijevoj Karaula, prema mišljenju mnogih, najzahtjevniji je prijevoj u našoj državi i noćna mora mnogim vozačima. Procjenjuje se kako bi izgradnja tunela na dionici Kladanj - Podpaklenik iznimno olakšala vožnju ovom dionicom, te omogućila veće brzine kretanja automobila zbog manjeg nagiba terena, prenosi Večernji list BiH. Iz Javnog poduzeća Ceste Federacije BiH, koje je glavni investitor ovog projekta, izjavili su za Klix.ba kako su na tunelu Karaula do sada završeni svi građevinski radovi, a da je u tijeku ugradnja rasvjetne, ventilacijske i protupožarne opreme, hidrantske mreže te sustava upravljanja tunelom. Iz ovog poduzeća su izjavili kako se procjenjuje da će i ovi radovi biti završeni u roku do dva mjeseca. Ipak, iz JP Ceste FBiH rekli su kako konačan završetak izgradnje ovisi o izvođaču radova, sarajevskoj kompaniji Entea i austrijskom Strabagu. Izvođač radova još nije riješio pitanje deponija na koji bi se mogao odvući materijal iz iskopa, a nakon toga završit će se trasa ispred i iza tunela. Prema posljednjim informacijama kojima raspolažemo, plan izvođača je sve radove završiti do kraja lipnja 2016. , izjavili su iz JP Ceste FBiH.
Završetak radova na tunelu Karaula do kraja lipnja
Procjenjuje se kako bi izgradnja tunela na dionici Kladanj -Podpaklenik iznimno olakšala vožnju ovom dionicom
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.