Prava sezona zimnice još uvijek nije počela iako su cijene povrća pristupačne. Zbog nedostatka vremena ili novca, zimnica se ne priprema u onolikoj mjeri u kojoj se to činilo nekada.
Mladi nemaju vremena
Prodavači kažu kako svake godine prodaju sve manje povrća na veliko jer je danas mnogo lakše kupiti ajvar ili staklenku kiselih krastavaca nego ih praviti doma. Kućanice su svjesne kako se zimnica koju pripreme u svojim kuhinjama i ona s polica u trgovinama ne mogu usporediti, ali kažu kako za pravljenje nemaju vremena.
“Povrće je jeftino, ali što znači ako kilogram paprika stoji jednu marku, kada se oko njih moram mučiti satima i izgubiti mnogo vremena. Tu je i čišćenje povrća, sati miješanja, sortiranje, a da ne govorimo o ‘tonama’ posuđa koje poslije treba oprati. Posao, obveze i djeca ne ostavljaju mi mnogo vremena, pa mi je svakako lakše kupiti staklenku ili dvije ajvara, nego ga sama pripremiti”, kazala je gospođa zaposlena u jednoj trgovini. Premda je domaća zimnica mnogo ukusnija od one industrijske, slično misle i druge gospođe.
Cijeli tekst čitajte u tiskanom izdanju Večernjeg lista BiH...