Rebeka nije mogla zatrudnjeti. Njezin muž Izak moli se Gospodinu za nju. Posebno je molio da mogne začeti dijete. Biblija izričito kaže: "Gospodin ga usliša te njegova žena Rebeka zače" (Post 25,21). Začela je dvoje djece. Osjećala je kako se blizanci u njezinoj utrobi sudaraju. Taj osjećaj bio joj je neugodan. Pomolila se Gospodinu. Gospodin joj reče: "Dva su svijeta u utrobi tvojoj; dva će se naroda iz tvoga krila odijeliti. Narod će nad narodom gospodariti, stariji će služiti mlađem" (Post 25,23). Kad se navršilo vrijeme, Rebeka rodi dva sina. Prvi sin "bio je crven; sav runjav kao ogrtač". Njemu su nadjenuli ime Ezav. Drugom sin nadjenuli su ime Jakov. Ezav je "postao vješt lovac, čovjek pustare" (Post 25,27). Jakov je "bio čovjek krotak i boravio je u šatorima (Post 25,27). Otac je više volio starijeg sina Ezava. A majka je više voljela mlađeg Jakova.
U Izakovo i Rebekino vrijeme važilo je pravilo prvorodstva. Prvorođenac je imao posebna prava što se tiče nasljedstva. U Izraelu se prvorodstvo smatralo znakom Božjeg blagoslova. Otkupnina za prvorođenca davala se levitima. Prvorođenac je imao posebno dostojanstvo.
Jedanput je Ezav došao s polja gladan. Zatekao je svoga brata Jakova kako kuha ukusno jelo od sočivice. Ezav zamoli brata Jakova da mu da skuhanog jela jer je bio izgladnio. Jakov mu je spreman dati skuhanog jela, ali pod posebnim uvjetom. Zatražio je od brata Ezava da mu ustupi prvorodstvo za hranu. Ezav je bio jako gladan. Po njegovim riječima, skoro pred smrt. Bio je spreman predati Jakovu svoje prvorodstvo za kruh i čorbu. Jakov, prije nego što mu je dao kruh i čorbu, traži da se Ezav zakune. Ezav se zakleo. Prodao je svoje prvorodstvo bratu Jakovu. Bibličari vole reći "prodao je svoje dostojanstvo za komad kruha i tanjur čorbe". •