U Bibliji se na tri mjesta izričito spominje Deset zapovijedi. Deset zapovijedi spominje se u Knjizi Izlaska i Ponovljenog zakona. Temeljni tekst je Izl 20, 1-17, a ne spominje se izričito broj deset. Na drugom mjestu u Knjizi Izlaska izričito se kaže Deset zapovijedi, tj. Dekalog: "Mojsije ostade ondje s Jahvom četrdeset dana i četrdeset noći. Niti je kruha jeo niti je vode pio. Tada je na ploče ispisao riječi Saveza – Deset zapovjedi" (Izl 34,28). U Ponovljenom zakonu spominje se Deset zapovijedi na dva mjesta. Prvi put se kaže: "Iz ognja Jahve je govorio vama, čuli ste zvuk riječi, ali lika niste nazreli – ništa osima glasa. Objavio vam je svoj Savez i naložio vam da ga vršite – Deset zapovijedi" (Pnz 4, 12-13). Drugi put: "Načinih kovčeg od bagremovine, isklesah dvije kamen-ploče kao što bijahu prve, pa se, s dvjema pločama u rukama, popeh na brdo. Deset riječi koje vam je Jahve rekao na brdu, iz ognja, na dan zbora. Onda ih Jahve dade meni. Okrenuh se i siđoh s brda. Položih ploče u kovčeg koji bijah napravio" (Pnz 10, 3-5).
Možemo pronaći kako i u masoretskom tekstu piše više od Deset zapovijedi. Tko su masoreti? Masoreti su židovski učenjaci iz 7. st. koji su u hebrejskoj Bibliji, koja je bila pisana samo suglasnicima, stavljali suglasnike ispod samoglasnika. Željeli su sačuvati tradicionalni način čitanja hebrejske Biblije.
Onaj čovjek koji je zbunjivao kršćane podijelio bi pred njima biblijski tekst: "Nemoj imati drugih bogova uz mene. Ne pravi sebi lika ni obličja bilo čega što je gore na nebu, ili dolje na zemlji, ili u vodama pod zemljom. Ne klanjaj im se niti im služi" (Izl 20,4-5) na tri zapovijedi i tako bi nabrojio dvanaest zapovijedi. Ne dajmo se zbunjivati!