Medijski projekt Avaz sutra obilježava 25. godišnjicu postojanja. Nastao je kao dio vizije Fahrudina Radončića, uglednog novinara iz bivše Jugoslavije, koji se posljednjih desetak godina posvetio politici. Avaz je danas, kako je rekao i direktor ovoga društva Sead Numanović, najznačajniji i najprodavaniji brend BiH koji se nastavlja širiti i rasti.
• Što za vas i djelatnike Avaza danas znači 25 godina grupacije?
- Dvadeset i pet godina nije malo i za to vrijeme uspjeli smo od Avaza stvoriti apsolutni brend. To je najprodavaniji proizvod u BiH i želimo da to bude sinonim za kvalitetu i povjerenje čitatelja, ali i onih koji koriste usluge ovoga brenda. U 25 godina grupacija se razvila u velikom obujmu i medijska djelatnost jest naša osnova, ali se bavimo i drugim djelatnostima, poput izgradnje objekata, poslova s nekretninama. Želim reći kako smo u posljednjih 25 godina ostvarili gotovo 800 milijuna maraka prometa, u vlastitoj tiskari proizveli smo toliko novina da se zemaljska kugla može omotati šest puta. Imamo više stotina zaposlenih, a o Avazu ovisi nekoliko tisuća obitelji. Samo za karitativne aktivnosti izdvojili smo tri milijuna maraka, a državi smo dali stotine milijune KM poreza i doprinosa.
Cijeli intervju čitajte u tiskanom izdanju Večernjeg lista BiH...