Radovi na izgradnji tunela Kobilja Glava kod Sarajeva na Prvoj transverzali u punom su zamahu. Tunel, koji ima dvije cijevi duže od 630 metara, predstavlja izazov zbog svoje lokacije ispod gotovo 500 stambenih objekata, javlja Avaz. Ministar prometa Sarajevske županije Adnan Šteta istaknuo je da je tunel Kobilja Glava jedan od najznačajnijih infrastrukturnih projekata.
- Radovi se odvijaju u zahtjevnim uvjetima, zbog strukture zemljišta i velikog broja stambenih objekata iznad tunela. Do kraja mjeseca očekuje se probijanje lijeve tunelske cijevi, preostalo je još samo 22,5 metara – izjavio je Šteta za Avaz.
Tunel Kobilja Glava dio je Prve transverzale, prometnice koja će povezati središte Sarajeva s Vogošćom. Trasa ove moderne prometnice protezat će se od Veleposlanstva SAD-a, preko Koševskog brda, Velešića, Bara, Šipa i Hotonja, sve do Vogošće. Konkretno, tunel se gradi na dionici između Šipa i Hotonja. - Ovo je iznimno zahtjevan, ali kapitalan projekt koji će donijeti značajne koristi za građane. Tijekom ove godine planiramo izgraditi prometnicu od izlaznog portala tunela do magistralne ceste M18 u Hotonju - kazao je Šteta. Izvođač radova je kompanija "Euro-Asfalt", dok je za financiranje projekta osiguran 31 milijun eura kroz kredit Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD). Dok radovi na tunelu napreduju, radovi na dijelu Prve transverzale u općini Centar suočavaju se s kašnjenjem zbog neriješenih imovinsko-pravnih odnosa i sudskih procesa. Problemi su vezani uz objekte u Kranjčevićevoj ulici, Ulici braće Begić i skladište jedne privatne kompanije, što trenutačno koči realizaciju ovog dijela važnog cestovnog projekta.