Marketinške aktivnosti tvrtki u BiH doživjele su tijekom godina različite promjene, prelazilo se s jednih platformi na druge, prilagođavalo, kao i rezalo onda kad je kriza bila na vrhuncu. Ipak, i dalje su marketinške aktivnosti nedovoljne za stvaranje statusa brendova i za izraženiju ulogu određenih proizvoda tvrtke, ne samo u BiH, već i u inozemstvu. Stručnjaci smatraju da su potrebna veća i ozbiljnija ulaganja kako bi se povećao rast tvrtki. Iz više agencija rečeno je da velik broj tvrtki iz neznanja ulaganje u marketing smatra troškom umjesto dugoročnom isplativošću. Svojedobno su u Vanjskoj trgovinskoj komori objašnjavali što se dogodilo s aktivnostima tvrtki. - U nepovoljnom poslovnom okruženju i vremenu krize većina kompanija je primjenjivala mjere štednje. Promotivne aktivnosti ne bi trebale trpjeti ni u kriznim vremenima, jer one predstavljaju jedan od načina da se pronađe novo tržište i poveća plasman proizvoda, a samim time i poboljša poslovanje poduzeća. U praksi poduzeća vrše racionalizaciju troškova kroz rezove na promotivnim aktivnostima, istaknuto je. Ali, to nije rješenje. Smatra se da promocija i širenje svijesti o tvrtki i njezinu proizvodu mora biti kontinuiran proces kako bi se tvrtka pozicionirala na tržištu ili ojačala svoju ulogu na istom. Isto to objašnjavali su u Gospodarskoj komori RS-a. - Da bi neki proizvod postao brend, nužna su veća sredstva za marketing, slažu se stručnjaci i ističu da je, s obzirom na nekontroliran uvoz, najvažnije da se domaći proizvodi najprije pozicioniraju na bh. tržištu. Jasno je, marketinške aktivnosti moraju se pojačati.
Marketinške aktivnosti bh. tvrtki nedovoljne za jači rast
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.