Služba za zajedničke poslove institucija BiH muku muči s postupcima javnih nabava i ne uspijeva uspostaviti učinkovit sustav, što je rezultiralo kasnim dogovorima i lošom realizacijom ugovora tijekom prošle godine.
Ti i slični propusti navedeni su u najnovijem revizorskom izvješću Službe za zajedničke poslove institucija za 2017. godinu koji je objavio Ured za reviziju institucija BiH. Služba je dobila pozitivno mišljenje revizora, a pozornost im je skrenuta na kašnjenje u uspostavljanju unutarnje revizije te na slabosti u provođenju javnih nabava. Plan nabava za 2017. su, prema podacima revizije, usvojili u veljači te godine, ali je on doživio dvije promjene, od kojih je prva bila u travnju, a iduća u prosincu. Revizori su konstatirali da je Služba realizirala nabave vrijedne 2,96 milijuna KM. Pod povećalo revizora došla je, između ostalog, nabava hrane i pića vrijedna oko 1,3 milijuna KM te higijensko-potrošnog materijala procijenjene vrijednosti 644.000 maraka.
Analizom pojedinačnih nabava utvrđene su slične slabosti kao i prethodnih godina, a odnose se na sporost provođenja procedura, nepotkrijepljenost analizama o procijenjenim količinama i slično. Iako je Služba navrijeme pokrenula pojedine procedure izbora dobavljača, revizori su naglasili da je evidentno da isti postupci iz godine u godinu traju dugo.•